SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 zachęca do oglądania serialu „Bodo” w kinie, radiu i na billboardach

Telewizja Polska wystartowała z kampanią promującą najważniejszą premierę wiosny w TVP1 - serial historyczny „Bodo”.

Działania obejmują prasę, radio, kino, outdoor oraz internet, a także autopromocję na antenie Jedynki. Kampania ruszyła 12 lutego br. i potrwa do 31 marca br.

Kreacja została przygotowana pod nadzorem biura marketingu Telewizji Polskiej. Media zakupił dom mediowy Maxus Warszawa.

W serialu „Bodo” zostanie pokazana młodość przedwojennego aktora  Eugeniusza Bodo oraz jego droga do kariery.  W role głównego bohatera wcielają się: Antoni Królikowski i Tomasz Schuchardt, a w obsadzie znaleźli się też: Anna Próchniak, Roma Gąsiorowska, Michalina Olszańska, Patricia Kazadi, Piotr Żurawski i Józef Pawłowski.

Wyprodukowany przez Akson Studio serial emitowany będzie w  TVP1 w niedziele o 20.25 począwszy od 6 marca br.

  • Więcej informacji:
  • Bodo

Dołącz do dyskusji: TVP1 zachęca do oglądania serialu „Bodo” w kinie, radiu i na billboardach

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ona
Niech mi ktoś powie, co w takim projekcie, który zakłada, że ma być to naprawdę serial na wysokim poziomie robi Pani Herbuś? Nie można było zaangażować zdolnych, nieopatrzonych twarzy? Trochę mnie to odstrasza od tego projektu. Poza tym... raczej widz czekał na zupełnie inny serial wiosną, który ot tak wywalili z ramówki. Niedobre posunięcie, oj niedobre. Ale... 3 czy 4 mln zgarną, skoro konkurencja nie ma pół hitowego programu w tym paśmie. No chyba, że MasterchefJunior? :D
odpowiedź
User
Filip
Masterchef Junior TVN ma na razie oglądalność na poziomie ponad 3,1 mln
odpowiedź