TVP1 nowym liderem. „Teleexpress” przed „Na dobre i na złe”
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 17 do 23 listopada 2014 roku zwiększył się o 1,48 pkt. proc. do 13,19 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,23 pkt. proc. i wyniósł 12,23 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat, który tydzień wcześniej był liderem. Jego wynik to 12,11 proc., po spadku o 0,77 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,03 proc.; do góry o 0,59 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,25 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TVP Info (3,20 proc.; + 0,10 pkt. proc.), TVN24 (3,17 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TV4 (3,01 proc.; + 0,26 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,08 proc.; + 0,06 pkt. proc.) i Polsat News (1,06 proc.; + 0,06 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 10.11 - 16.11.2014 r. | 17.11 - 23.11.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 842 977 | 11,71% | 921 348 | 13,19% |
2 | TVN | 863 817 | 12,00% | 854 363 | 12,23% |
3 | Polsat | 927 083 | 12,88% | 846 381 | 12,11% |
4 | TVP2 | 607 205 | 8,44% | 631 091 | 9,03% |
5 | TV PULS | 233 540 | 3,24% | 227 344 | 3,25% |
6 | TVN7 | 247 779 | 3,44% | 225 563 | 3,23% |
7 | TVP INFO | 222 969 | 3,10% | 223 532 | 3,20% |
8 | TVN24 | 226 081 | 3,14% | 221 571 | 3,17% |
9 | TV4 | 197 936 | 2,75% | 210 530 | 3,01% |
10 | Polsat2 | 102 114 | 1,42% | 107 338 | 1,54% |
11 | Puls 2 | 107 242 | 1,49% | 104 312 | 1,49% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 89 990 | 1,25% | 89 318 | 1,28% |
13 | TVP Seriale | 105 748 | 1,47% | 84 976 | 1,22% |
14 | TVP Regionalna | 73 066 | 1,02% | 75 744 | 1,08% |
15 | Polsat News | 72 265 | 1,00% | 74 093 | 1,06% |
16 | TV6 | 81 996 | 1,14% | 71 265 | 1,02% |
17 | TVP Rozrywka | 75 758 | 1,05% | 67 852 | 0,97% |
18 | Stopklatka | 52 623 | 0,73% | 48 425 | 0,69% |
19 | ATM Rozrywka | 48 935 | 0,68% | 45 529 | 0,65% |
20 | Nickelodeon | 50 936 | 0,71% | 44 938 | 0,64% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,64 pkt. proc. do 14,14 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,39 pkt. proc. do 13,49 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - wzrost o 1,25 pkt. proc. do 9,67 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,27 pkt. proc. do 7,59 proc.).
Wszyscy 16-49 | 10.11 - 16.11.2014 r. | 17.11 - 23.11.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 384 124 | 13,50% | 382 780 | 14,14% |
2 | Polsat | 394 918 | 13,88% | 365 134 | 13,49% |
3 | TVP1 | 239 670 | 8,42% | 261 674 | 9,67% |
4 | TVP2 | 208 410 | 7,32% | 205 455 | 7,59% |
5 | TV PULS | 106 786 | 3,75% | 111 518 | 4,12% |
6 | TV4 | 86 627 | 3,04% | 93 055 | 3,44% |
7 | TVN7 | 97 939 | 3,44% | 86 805 | 3,21% |
8 | TVN24 | 70 309 | 2,47% | 64 592 | 2,39% |
9 | Polsat2 | 40 578 | 1,43% | 44 898 | 1,66% |
10 | Puls 2 | 46 369 | 1,63% | 44 145 | 1,63% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 45 024 | 1,58% | 41 314 | 1,53% |
12 | TV6 | 40 014 | 1,41% | 33 389 | 1,23% |
13 | TVP Seriale | 44 935 | 1,58% | 33 334 | 1,23% |
14 | TVP INFO | 35 846 | 1,26% | 32 293 | 1,19% |
15 | TVP Rozrywka | 28 297 | 0,99% | 24 860 | 0,92% |
16 | Polo TV | 26 382 | 0,93% | 24 167 | 0,89% |
17 | TVN Style | 28 775 | 1,01% | 23 515 | 0,87% |
18 | Discovery | 23 815 | 0,84% | 22 863 | 0,84% |
19 | Polsat News | 24 535 | 0,86% | 21 925 | 0,81% |
20 | Comedy Central | 23 205 | 0,82% | 21 802 | 0,81% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem. „Teleexpress” przed „Na dobre i na złe”