TVP1 na czele, Polsat znów przed TVN w grupie 16-49. „M jak miłość” hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 8 do 14 lutego 2016 roku zwiększył się o 0,50 pkt. proc. do 12,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,05 pkt. proc. i wyniósł 10,79 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,02 proc., po stracie o 0,13 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,67 proc.; w dół o 0,10 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: Puls 2 (1,76 proc.; do góry o 0,07 pkt. proc.), TVP Seriale (1,47 proc.; + 0,09 pkt. proc.) i TVP ABC (0,92 proc.; + 0,03 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 01.02.2016 - 07.02.2016 | 08.02.2016 - 14.02.2016 | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 849 428 | 12,17% | 889 381 | 12,67% |
2 | Polsat | 749 654 | 10,74% | 757 128 | 10,79% |
3 | TVN | 708 095 | 10,15% | 703 376 | 10,02% |
4 | TVP2 | 612 051 | 8,77% | 608 464 | 8,67% |
5 | TV4 | 234 859 | 3,37% | 235 221 | 3,35% |
6 | TVN24 | 239 047 | 3,43% | 232 471 | 3,31% |
7 | TV PULS | 224 354 | 3,22% | 223 180 | 3,18% |
8 | TVP INFO | 216 159 | 3,10% | 216 103 | 3,08% |
9 | TVN7 | 223 385 | 3,20% | 200 417 | 2,86% |
10 | Puls 2 | 118 139 | 1,69% | 123 638 | 1,76% |
11 | TTV | 122 831 | 1,76% | 117 291 | 1,67% |
12 | TV6 | 127 045 | 1,82% | 112 304 | 1,60% |
13 | TVP Seriale | 96 173 | 1,38% | 103 445 | 1,47% |
14 | Polsat2 | 110 525 | 1,58% | 100 825 | 1,44% |
15 | TVP Rozrywka | 82 266 | 1,18% | 75 805 | 1,08% |
16 | TVP3 | 73 568 | 1,05% | 72 226 | 1,03% |
17 | Stopklatka | 63 107 | 0,90% | 68 054 | 0,97% |
18 | Polsat News | 67 842 | 0,97% | 67 195 | 0,96% |
19 | TVP ABC | 62 073 | 0,89% | 64 822 | 0,92% |
20 | Polo TV | 53 232 | 0,76% | 60 034 | 0,86% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,12 pkt. proc. do 12,71 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział uplasował się na poziomie 12,59 proc., po spadku o 0,04 pkt. proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,49 proc., po wzroście o 0,31 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,15 pkt. proc. do 7,45 proc.).
Wszyscy 16-49 | 01.02.2016 - 07.02.2016 | 08.02.2016 - 14.02.2016 | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 341 182 | 12,59% | 340 128 | 12,71% |
2 | TVN | 342 151 | 12,63% | 336 782 | 12,59% |
3 | TVP1 | 221 689 | 8,18% | 227 053 | 8,49% |
4 | TVP2 | 197 845 | 7,30% | 199 289 | 7,45% |
5 | TV4 | 103 716 | 3,83% | 101 266 | 3,78% |
6 | TV PULS | 99 277 | 3,66% | 93 036 | 3,48% |
7 | TVN7 | 91 571 | 3,38% | 79 462 | 2,97% |
8 | TVN24 | 64 316 | 2,37% | 58 331 | 2,18% |
9 | Puls 2 | 55 184 | 2,04% | 57 075 | 2,13% |
10 | TTV | 57 359 | 2,12% | 53 632 | 2,00% |
11 | TVP Seriale | 48 644 | 1,80% | 51 097 | 1,91% |
12 | TV6 | 60 281 | 2,23% | 50 198 | 1,88% |
13 | Polsat2 | 38 813 | 1,43% | 37 381 | 1,40% |
14 | Polo TV | 36 016 | 1,33% | 37 171 | 1,39% |
15 | TVP INFO | 30 146 | 1,11% | 30 419 | 1,14% |
16 | TVP Rozrywka | 32 068 | 1,18% | 29 779 | 1,11% |
17 | TVN Style | 20 262 | 0,75% | 27 055 | 1,01% |
18 | ATM Rozrywka | 28 246 | 1,04% | 26 099 | 0,98% |
19 | Polsat Film | 23 250 | 0,86% | 24 318 | 0,91% |
20 | Fokus TV | 28 235 | 1,04% | 22 879 | 0,86% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 na czele, Polsat znów przed TVN w grupie 16-49. „M jak miłość” hitem tygodnia