TVP1 i TVN liderami. Rekordowy tydzień stacji informacyjnych
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 9 do 15 listopada 2015 roku zwiększył się o 0,45 pkt. proc. do 13,01 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 1,42 pkt. proc. i wyniósł 10,73 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,37 proc., po spadku o 0,74 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,44 proc.; w dół o 0,72 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (4,50 proc.; do góry o 1,32 pkt. proc.), TVN24 (3,74 proc.; + 0,37 pkt. proc.), TV Puls (3,31 proc.; + 0,48 pkt. proc.), TV6 (1,49 proc.; + 0,15 pkt. proc.), Polsat News (1,38 proc.; + 0,33 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,10 proc.; + 0,14 pkt. proc.) i Stopklatka TV (1 proc.; + 0,05 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 02.10 - 08.11.2015 r. | 09.10 - 15.11.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 868 624 | 12,56% | 971 180 | 13,01% |
2 | Polsat | 840 336 | 12,15% | 801 102 | 10,73% |
3 | TVN | 768 435 | 11,11% | 774 504 | 10,37% |
4 | TVP2 | 633 957 | 9,16% | 630 184 | 8,44% |
5 | TVP INFO | 220 222 | 3,18% | 335 947 | 4,50% |
6 | TVN24 | 233 026 | 3,37% | 279 251 | 3,74% |
7 | TV4 | 237 885 | 3,44% | 255 633 | 3,42% |
8 | TV PULS | 195 498 | 2,83% | 247 406 | 3,31% |
9 | TVN7 | 230 871 | 3,34% | 240 107 | 3,22% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 106 186 | 1,53% | 114 173 | 1,53% |
11 | Puls 2 | 103 909 | 1,50% | 114 000 | 1,53% |
12 | TVP Seriale | 99 852 | 1,44% | 111 656 | 1,50% |
13 | TV6 | 92 932 | 1,34% | 110 989 | 1,49% |
14 | Polsat News | 72 481 | 1,05% | 103 361 | 1,38% |
15 | Polsat2 | 98 282 | 1,42% | 101 840 | 1,36% |
16 | TVP Rozrywka | 66 155 | 0,96% | 82 352 | 1,10% |
17 | TVP Regionalna | 83 365 | 1,20% | 75 176 | 1,01% |
18 | Stopklatka | 65 940 | 0,95% | 74 446 | 1,00% |
19 | Polo TV | 52 502 | 0,76% | 57 573 | 0,77% |
20 | ATM Rozrywka | 48 335 | 0,70% | 53 784 | 0,72% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała spadek o 0,68 pkt. proc. do 12,64 proc. udziału. Drugie miejsce należało do Polsatu, którego udział zmniejszył się o 1,62 pkt. proc. do 11,68 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 9,20 proc., po wzroście o 0,94 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,68 pkt. proc. do 7,30 proc.).
Wszyscy 16-49 | 02.10 - 08.11.2015 r. | 09.10 - 15.11.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 364 326 | 13,32% | 378 502 | 12,64% |
2 | Polsat | 363 744 | 13,30% | 349 774 | 11,68% |
3 | TVP1 | 225 876 | 8,26% | 275 590 | 9,20% |
4 | TVP2 | 218 266 | 7,98% | 218 684 | 7,30% |
5 | TV PULS | 90 162 | 3,30% | 126 462 | 4,22% |
6 | TV4 | 107 587 | 3,93% | 111 755 | 3,73% |
7 | TVN7 | 104 509 | 3,82% | 110 722 | 3,70% |
8 | TVN24 | 63 152 | 2,31% | 80 186 | 2,68% |
9 | TVP INFO | 40 421 | 1,48% | 62 081 | 2,07% |
10 | TV6 | 46 339 | 1,69% | 56 383 | 1,88% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 49 669 | 1,82% | 54 956 | 1,84% |
12 | Puls 2 | 50 501 | 1,85% | 54 177 | 1,81% |
13 | TVP Seriale | 46 073 | 1,68% | 48 517 | 1,62% |
14 | Polo TV | 34 497 | 1,26% | 37 746 | 1,26% |
15 | Polsat2 | 36 287 | 1,33% | 37 026 | 1,24% |
16 | Polsat News | 20 440 | 0,75% | 36 317 | 1,21% |
17 | TVP Rozrywka | 23 874 | 0,87% | 33 314 | 1,11% |
18 | Stopklatka | 26 625 | 0,97% | 30 100 | 1,01% |
19 | ATM Rozrywka | 24 100 | 0,88% | 26 984 | 0,90% |
20 | Fokus TV | 20 361 | 0,74% | 25 788 | 0,86% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami. Rekordowy tydzień stacji informacyjnych