TVP1 i TVN liderami oglądalności, duży wzrost TVN7. Seriale TVP2 hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 14 do 20 grudnia 2015 roku zmniejszył się o 0,16 pkt. proc. do 13,20 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie jednak zmalał o 0,33 pkt. proc. i wyniósł 10,20 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 9,99 proc., po stracie o 0,79 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,15 proc.; do góry o 0,69 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,47 proc.; do góry o 0,56 pkt. proc.), TV Puls (3,06 proc.; + 0,18 pkt. proc.), Puls 2 (1,68 proc.; + 0,13 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,86 proc.; + 0,02 pkt. proc.) i TVP ABC (0,81 proc.; + 0,04 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 07.12 - 13.12.2015 r. | 14.12 - 20.12.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 931 219 | 13,36% | 898 828 | 13,20% |
2 | Polsat | 733 512 | 10,53% | 694 355 | 10,20% |
3 | TVN | 751 216 | 10,78% | 680 311 | 9,99% |
4 | TVP2 | 589 742 | 8,46% | 623 176 | 9,15% |
5 | TVN24 | 286 131 | 4,11% | 277 835 | 4,08% |
6 | TVP INFO | 282 567 | 4,06% | 256 319 | 3,77% |
7 | TVN7 | 202 989 | 2,91% | 236 341 | 3,47% |
8 | TV4 | 246 142 | 3,53% | 223 546 | 3,28% |
9 | TV PULS | 200 969 | 2,88% | 208 558 | 3,06% |
10 | Puls 2 | 108 194 | 1,55% | 114 611 | 1,68% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 105 933 | 1,52% | 109 264 | 1,61% |
12 | Polsat2 | 87 752 | 1,26% | 93 597 | 1,38% |
13 | TV6 | 96 176 | 1,38% | 91 656 | 1,35% |
14 | TVP Seriale | 90 442 | 1,30% | 85 130 | 1,25% |
15 | Polsat News | 78 473 | 1,13% | 75 415 | 1,11% |
16 | TVP Rozrywka | 74 684 | 1,07% | 75 107 | 1,10% |
17 | TVP Regionalna | 82 251 | 1,18% | 71 038 | 1,04% |
18 | Stopklatka | 58 335 | 0,84% | 58 420 | 0,86% |
19 | Polo TV | 52 515 | 0,75% | 57 056 | 0,84% |
20 | TVP ABC | 53 976 | 0,77% | 54 907 | 0,81% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała stratę o 0,69 pkt. proc. do 12,45 proc. udziału. Drugie miejsce należało do Polsatu, którego udział zmniejszył się o 0,35 pkt. proc. do 12 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,41 proc., po spadku o 0,47 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,69 pkt. proc. do 7,98 proc.).
Wszyscy 16-49 | 07.12 - 13.12.2015 r. | 14.12 - 20.12.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 360 773 | 13,14% | 335 027 | 12,45% |
2 | Polsat | 338 966 | 12,35% | 322 944 | 12,00% |
3 | TVP1 | 243 801 | 8,88% | 226 466 | 8,41% |
4 | TVP2 | 200 078 | 7,29% | 214 895 | 7,98% |
5 | TVN7 | 84 794 | 3,09% | 103 636 | 3,85% |
6 | TV4 | 111 778 | 4,07% | 103 378 | 3,84% |
7 | TV PULS | 91 083 | 3,32% | 101 956 | 3,79% |
8 | TVN24 | 81 051 | 2,95% | 74 137 | 2,75% |
9 | Puls 2 | 52 193 | 1,90% | 59 871 | 2,22% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 50 612 | 1,84% | 54 232 | 2,01% |
11 | TV6 | 47 018 | 1,71% | 42 070 | 1,56% |
12 | TVP Seriale | 43 747 | 1,59% | 39 728 | 1,48% |
13 | Polo TV | 33 316 | 1,21% | 37 022 | 1,38% |
14 | TVP INFO | 43 471 | 1,58% | 36 868 | 1,37% |
15 | Polsat2 | 33 008 | 1,20% | 35 992 | 1,34% |
16 | TVP Rozrywka | 30 676 | 1,12% | 29 352 | 1,09% |
17 | ATM Rozrywka | 27 032 | 0,98% | 26 318 | 0,98% |
18 | Eska TV | 20 174 | 0,73% | 25 253 | 0,94% |
19 | TVN Style | 30 298 | 1,10% | 25 191 | 0,94% |
20 | Stopklatka | 24 179 | 0,88% | 23 660 | 0,88% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami oglądalności, duży wzrost TVN7. Seriale TVP2 hitami tygodnia