TVP1 porządkuje ramówkę: programy Gargas i Pospieszalskiego zamieniają się miejscami
Od 27 lutego br. program publicystyczny „Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego będzie emitowany we wtorki o godz. 20.35, a „Magazyn śledczy Anity Gargas” zostanie przesunięty na czwartkowe wieczory. Stacja porządkuje ramówkę i umacnia czwartkowe pasmo społeczno-interwencyjne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory we wtorkowym prime-time’ie Jedynka proponowała widzom seriale zagraniczne oraz premierowe odcinki „Magazynu śledczego Anity Gargas”. Natomiast „Warto rozmawiać” można było oglądać w czwartek około godz. 22.30, tuż po „Sprawie dla reportera” Elżbiety Jaworowicz (program utrzymuje dotychczasową porę emisji).
Wiosną TVP1 przygotowuje codzienny program interwencyjny, za który odpowiada Przemysław Wenerski. Odcinki będą emitowane w dni powszednie o 20.20. Każda odsłona potrwa około 15 minut.
Chcąc uporządkować ramówkę i umocnić czwartkowe pasmo społeczno-interwencyjne, TVP1 przenosi program Jana Pospieszalskiego z czwartku na wtorek (godz. 20.35), Po jego zakończeniu widzowie zobaczą nowy serial „Pensjonat nad rozlewiskiem” (godz. 21.35). Natomiast magazyn reporterów Anity Gargas będzie można oglądać po „Sprawie dla reportera”, czyli w czwartek o godz. 22.35. Zmiany zostaną wprowadzone 27 lutego br.
Tak jak informował już portal Wirtualnemedia.pl, w czwartki o 23.35 Jedynka pokaże nowy program Dariusza Bohatkiewicza „Magazyn kryminalny”. W każdym odcinku znajdą się opisy i inscenizacje dotyczące nierozwiązanych spraw kryminalnych. Przedstawione zostaną także portrety osób poszukiwanych przez policję. Premierowy odcinek "Magazynu kryminalnego" TVP1 wyemituje 1 marca.
„Warto rozmawiać” w TVP1 jest emitowane od wiosny 2016 roku. Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu ub.r. program oglądało średnio 524 tys. widzów, co dawało stacji 5,97 proc. udziału w oglądalności pasma wśród wszystkich widzów, 3,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,81 proc. w 16-59. Od wielu lat producentem programów publicystycznych Jana Pospieszalskiego jest firma Media Paweł Nowacki.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.
Dołącz do dyskusji: TVP1 porządkuje ramówkę: programy Gargas i Pospieszalskiego zamieniają się miejscami