SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP Info znów liderem wśród stacji informacyjnych

W lutym 2014 roku pozycję lidera oglądalności wśród stacji informacyjnych zajęło TVP Info. Drugie miejsce należało do TVN24, który zanotował największy spadek w zestawieniu, ale był liderem w grupie komercyjnej. Z kolei najwięcej zyskał Polsat News.

Kanał TVP Info w każdej minucie w lutym 2014 roku śledziło średnio 201 tys. widzów, czyli o 4,09 proc. mniej niż w lutym 2013 roku, a jego udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się z 3,02 proc. do 2,86 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> „Teleexpress” liderem programów informacyjnych. „Wiadomości” wyprzedziły „Fakty”

Od września ub.r. kanał ten przestał emitować programy lokalne i zniknął z analogowych pakietów kablówek. Spowodowało to ogromny spadek oglądalności tej stacji, jednak z miesiąca na miesiąc wyniki TVP Info systematycznie się poprawiają (zobacz te dane). W lutym br. stacja walczyła o widzów, pokazując liczne relacje z igrzysk olimpijskich, w tym kwalifikacje do konkursów w skokach narciarskich.

Druga lokata należała do kanału TVN24, którego średnia minutowa widownia zmalała najbardziej w zestawieniu, bowiem o 6,32 proc. i wyniosła 194 tys. osób. Natomiast udział tej stacji w zeszłym miesiącu zmniejszył się o 0,23 pkt. proc. do 2,75 proc.

Trzecią pozycję w zeszłym miesiącu zajął Polsat News. Jego widownia poszła do góry o 12,09 proc. do 75 tys. osób. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu. Kanał ten w lutym br. zanotował 1,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym (rok wcześniej wyniósł on 0,97 proc.).

Natomiast oglądalność zajmującej czwartą pozycję informacyjno-rozrywkowej Superstacji zwiększyła się o 9,27 proc. i wyniosła 15 tys. osób, a udział tej telewizji wzrósł o 0,02 pkt. proc. i wyniósł 0,21 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 liderem pozostał kanał TVN24, notując udział na poziomie 2,32 proc. (w porównaniu do lutego 2013 roku wynik ten się nie zmienił). Drugie miejsce należało do TVP Info, którego udział w tej grupie wyniósł 1,24 proc. (spadek o 0,19 pkt. proc.). Natomiast ostatnią lokatę podium zajął tutaj Polsat News (0,90 proc.; wzrost o 0,14 pkt. proc.).

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

Miesiąc

Rok

AMR

SHR %

SHR %

TVP Info

luty

2014

201 179

2,86%

1,24%

luty

2013

209 753

3,02%

1,43%

WIRTUALNEMEDIA.PL

TVN24

luty

2014

193 592

2,75%

2,32%

luty

2013

206 658

2,98%

2,32%

WIRTUALNEMEDIA.PL

Polsat News

luty

2014

75 312

1,07%

0,90%

luty

2013

67 187

0,97%

0,76%

WIRTUALNEMEDIA.PL

Superstacja

luty

2014

14 514

0,21%

0,10%

luty

2013

13 283

0,19%

0,07%

 

 

 

 

Dołącz do dyskusji: TVP Info znów liderem wśród stacji informacyjnych

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
udawactwo
Z wieszka na balkonie mają oglądalność. Bez treści.
0 0
odpowiedź
User
KOLOMBO
Kolejny dowód na zupełny upadek TVP. Ludzie oglądają, znaczy Brauna trzeba zmienić natychmiast! Precz z Sandakiem - co to za szef, którego stacja rośnie jak na drożdżach. Nie tak się umawialiśmy w gronie kolegów wyrzuconych za głupotę z Woronicza i związkowców z "Wizji"! :)
0 0
odpowiedź
User
my nie tacy głupi...
Tvp Info Sport i wszystko jasne!
0 0
odpowiedź