SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN24 z milionem obserwujących, MTV, Polsat Sport i Superstacja najbardziej angażujące (stacje tv na Twitterze)

Twitterowy profil TVN24 ma już ponad milion obserwujących, a do tego poziomu zbliża się konto MTV Polska. W zeszłym miesiącu najwięcej działo się na profilach Polsat Sport, 4Fun TVN, MTV Polska i Superstacji.

W czerwcu br. twitterowy profil TVN24 zyskał 22,1 tys. obserwujących i na koniec miesiąca miał ich 1,01 mln. Tym samym jako pierwsze konto z polskich mediów tradycyjnych przekroczył poziom miliona followersów - wynika z danych firmy SoTrender. Natomiast konto MTV Polska miało 982,2 tys. obserwujących, po wzroście w skali miesiąca o 4,6 tys.

TVN24 i MTV Polska są zdecydowanie najpopularniejszymi polskimi stacjami telewizyjnymi na Twitterze. Zajmujący trzecie miejsce profil TVN Info na koniec zeszłego miesiąca śledziło 554,2 tys. użytkowników, a profil TVN Warszawa (stacja nie jest nadawana od kilku lat, natomiast działa jej serwis internetowy) - 167,3 tys. Konta pozostałych kanałów nie przekroczyły 70 tys. followersów.

W czerwcu największe procentowe wzrosty liczby obserwujących osiągnęły profile Polsat Sport i Comedy Central Polska (po 7 proc.), TVN Warszawa (o 5 proc.) oraz TVP Sport i Eleven Sports Polska (po 4 proc.).


Na profilu TVP Info użytkownicy wykonali 45,2 tys. aktywności (retweetów, polubień i odpowiedzi do wpisów), prawie dwa razy więcej niż w przypadku konta TVN24 (28,6 tys.). Na pozostałych profilach liczba aktywności nie przekroczyła 10 tys.

Każdy wpis Superstacji wywołał średnio 30,1 aktywności użytkowników, w przypadku MTV Polska było to 29, a w przypadku Eurosport Polska - 25,6.


W sumie na profilu TVP Info wykonano 121,6 tys. różnego rodzaju aktywności, a na profilu TVN24 - 94,5 tys.

W przeliczeniu na jednego obserwującego zdecydowanie najwięcej działo się na profilu Polsat Sport - relatywny wskaźnik interaktywności wyniósł dla niego 146. W przypadku konta TVP Sport było to 66, a w przypadku 4Fun TV - 50. Duża popularność profili Polsat Sport i TVP Sport wiąże się przede wszystkim z piłkarskim Euro 2016.


Profil TVP Info był wspominany we wpisach innych użytkowników 17,8 tys. razy, a TVN24 - 10,9 tys. razy,

Dołącz do dyskusji: TVN24 z milionem obserwujących, MTV, Polsat Sport i Superstacja najbardziej angażujące (stacje tv na Twitterze)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl