TVN, TVP i agencja DSK z umowami z Ministerstwem Zdrowia
Ministerstwo Zdrowia w ramach działań promocyjnych prowadzonych w związku z pandemią COVID-19 zawarło w ostatnim czasie umowy na realizację usług z agencją reklamową DSK i TVN oraz złożyło wniosek o zakup w TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Ministerstwo Zdrowia zaktualizowało ostatnio tzw. ewidencję zakupów związanych z pandemią COVID-19. Pojawiły się w niej nowe pozycje związane z działaniami promocyjnymi prowadzonymi w związku z wciąż trwającą pandemią pokazujące kwoty, jakie na współpracę z wybranymi firmami przeznaczył resort.
934 130,36 zł resort zapłacił agencji reklamowej DSK za przeprowadzenie internetowej kampanii społecznej w ramach promocji programu Domowej Opieki Medycznej.
Ta sama agencja otrzymała dodatkowe 116 235 zł za opracowanie graficzne oraz publikację tekstów - artykułów prasowych w czasopismach w ramach kampanii społecznej Domowej Opieki Medycznej.
49,2 tys. zł zapłaciło Ministerstwo Zdrowia spółce TVN za produkcję jednego materiału audiowizualnego przeznaczonego do emisji w ramach programu "Dzień dobry TVN".
Te trzy zlecenia realizowane były w ramach umów o realizację usług.
Z kolei do Telewizji Polskiej resort skierował wniosek o zakup. TVP dostała od MZ 482 259,63 zł za przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej polegające na produkcji i emisji spotu.
W ewidencji nie podano, w jakim okresie były realizowane te zakupy ani też kiedy realizowane były opisane tu działania.
Dołącz do dyskusji: TVN, TVP i agencja DSK z umowami z Ministerstwem Zdrowia