SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN traci po wygaszeniu jesiennej ramówki, TVP2 zyskuje

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności obroniła TVN, natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 26 listopada do 2 grudnia br. była stacja TVN. Jej udział spadł o 1,22 pkt. proc. do 14,08 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej lokacie znalazła się Jedynka, której udział w rynku spadł o 0,19 pkt. proc. do 13,91 proc. Ostatnie miejsce podium należało do Polsatu z wynikiem na poziomie 13,34 proc. (po spadku o 0,19 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,49 proc., wzrost o 0,58 pkt. proc.).

NAM 19.11 - 25.11 26.11 - 02.12
Lp. Stacja SHR % SHR %
1 TVN 15,30% 14,08%
2 TVP1 14,10% 13,91%
3 Polsat 13,53% 13,34%
4 TVP2 11,91% 12,49%
5 TVP INFO 3,08% 3,14%
6 TVN7 3,25% 3,05%
7 TV4 2,66% 2,92%
8 TV PULS 2,93% 2,77%
9 TVN24 2,84% 2,75%
10 Polsat2 1,64% 1,55%
11 Polsat News 0,77% 0,82%
12 TVP Seriale 0,71% 0,79%
13 MiniMini+ 0,68% 0,74%
14 Polo TV 0,56% 0,71%
15 AXN 0,66% 0,68%
16 Polsat Sport 0,76% 0,66%
17 Kino Polska 0,59% 0,66%
18 TVN Style 0,71% 0,64%
19 Discovery 0,65% 0,63%
20 Nickelodeon 0,61% 0,60%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował Polsat, który jednak stracił tutaj 0,47 pkt. proc. do 15,25 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadła TVN, po spadku udziału aż o 2,04 pkt. proc. do 14,09 proc. Na ostatnią lokatę podium awansowała TVP2 (10,98 proc.; wzrost o 1,11 pkt. proc.). 

NAM 19.11 - 25.11 26.11 - 02.12
Lp. Stacja SHR % SHR %
1 Polsat 15,72% 15,25%
2 TVN 16,13% 14,09%
3 TVP2 9,87% 10,98%
4 TVP1 10,27% 10,32%
5 TV4 2,79% 3,16%
6 TV PULS 3,38% 3,05%
7 TVN7 3,34% 2,92%
8 TVN24 1,99% 2,15%
9 Polsat2 1,85% 1,69%
10 TVP INFO 1,45% 1,56%
11 TVP Seriale 0,92% 1,07%
12 Polo TV 0,74% 0,94%
13 Discovery 0,95% 0,91%
14 AXN 0,88% 0,91%
15 TVN Style 0,95% 0,81%
16 TVN Turbo 0,76% 0,75%
17 Polsat Sport 0,83% 0,75%
18 Kino Polska 0,57% 0,74%
19 Comedy Central 0,75% 0,70%
20 Disney Junior 0,66% 0,70%


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,68 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 26.11 – 02.12.2012 - grupa 4+

Lp. Data Stacja Program Oglądalność 4+ 
1 26-11-2012 TVP2 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 7676122
2 28-11-2012 TVP2 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ 6220567
3 02-12-2012 TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 5199205
4 29-11-2012 TVP1 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ 5075256
5 27-11-2012 TVP1 TELEEXPRESS 4928253
6 26-11-2012 TVP2 BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ 4914437
7 02-12-2012 TVP1 PROGNOZA POGODY 4730499
8 02-12-2012 TVP1 NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./ 4650090
9 27-11-2012 TVN FAKTY 4489405
10 28-11-2012 TVP1 WIADOMOSCI 4460479
11 26-11-2012 TVP2 KULISY SERIALU M JAK MILOSC  4252632
12 02-12-2012 TVP1 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ 3709636
13 02-12-2012 TVP1 KOMISARZ ALEX /SER.KRYM.POL/ 3497026
14 26-11-2012 TVN LEKARZE /SER.OBYCZ.POL./ 3473527
15 27-11-2012 TVP1 KLAN /TELENOWELA POL./ 3443069


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 26.11 - 02.12.2012 - grupa 16-49

Lp. Data Stacja Program Oglądalność 16-49
1 26-11-2012 TVP2 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 2906355
2 28-11-2012 TVP2 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ 2280213
3 02-12-2012 TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 1770536
4 26-11-2012 TVP2 KULISY SERIALU M JAK MILOSC  1757163
5 02-12-2012 TVN FAKTY 1753192
6 26-11-2012 TVN LEKARZE /SER.OBYCZ.POL./ 1661687
7 27-11-2012 TVP2 BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ 1654328
8 02-12-2012 TVP1 PROGNOZA POGODY 1574939
9 29-11-2012 TVP1 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ 1552541
10 02-12-2012 TVP1 NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./ 1446990
11 27-11-2012 TVN PRAWO AGATY /SER.OBYCZ.POL./ 1439432
12 02-12-2012 TVP1 WIADOMOSCI 1404997
13 27-11-2012 TVP1 TELEEXPRESS 1395868
14 28-11-2012 Polsat PIERWSZA MILOSC /SER.OBYCZ.POL./ 1388397
15 29-11-2012 Polsat PRZYJACIOLKI /SER.FAB.POL./ 1382139

 


 

Dołącz do dyskusji: TVN traci po wygaszeniu jesiennej ramówki, TVP2 zyskuje

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Jak się daje same piwtórki to co się dziwić widzom :-) a i brak napisów "powtórka" jest szkodliwym dla stacji działaniem na dłuższą metr
0 0
odpowiedź
User
marlena
Mam gorącą prośbę. Czy ktoś zechciałby wyjaśnić mi jak to możliwe że w 15-ce najpopularniejszych programów większość ma TVP, a to TVN przewodzi w stacjach. jaka jest metodologia badań, że wyniki są tak dziwne? Nie wiem, pytam...
0 0
odpowiedź
User
Artur
Jedyny hit TVN to była rozmowa z "Polakiem z Atlantic City". Telewizja dla idiotów...
0 0
odpowiedź