TVN Style na czele stacji lifestylowych. W czołówce Polsat Play i TVN Turbo
W październiku 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych był kanał TVN Style. W grupie wszystkich widzów drugie miejsce zajął Polsat Play, ale w grupie komercyjnej wiceliderem było już TVN Turbo.
Udział TVN Style w październiku 2014 roku wyniósł 0,68 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 8 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 14 proc. i wyniósł 0,57 proc. Tuż za nim znalazł się konkurencyjny kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 1,89 proc. do 0,54 proc.
Największy wzrost w zestawieniu zanotował jednak będący na ósmym miejscu Polsat Food, którego wynik w październiku br. poszedł do góry o 60 proc. do 0,08 proc. Z kolei najwięcej stracił kanał BBC Lifestyle, notując spadek o 33,33 proc. Jego wynik to 0,04 proc.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
||
Październik |
|||
2013 |
2014 |
||
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
TVN Style |
0,75% |
0,69% |
2 |
Polsat Play |
0,50% |
0,57% |
3 |
TVN Turbo |
0,53% |
0,54% |
4 |
Polsat Cafe |
0,28% |
0,33% |
5 |
TLC |
0,38% |
0,32% |
6 |
Domo+ |
0,08% |
0,11% |
7 |
kuchnia+ |
0,13% |
0,11% |
8 |
Polsat Food |
0,05% |
0,08% |
9 |
BBC Lifestyle |
0,06% |
0,04% |
10 |
Viacom Blink |
0,02% |
0,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział spadł tutaj o 4,12 proc. i wyniósł 0,93 proc. Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 12 proc. do 0,84 proc.
Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego Grupy TVN, sukces obu kanałów lifestylowych TVN tłumaczy m.in. tym, że stawiają na własne, oryginalne programy. - W jesiennej ramówce TVN Style pojawiło się 19 własnych produkcji, a w TVN Turbo aż 21 - podkreśla Łupina.
Poza tym na ich antenach zobaczyć można pozycje zagraniczne. Jak podkreśla Łupina, szczególnym uznaniem cieszy się piątkowe pasmo dokumentalne TVN Style prezentujące filmy z całego świata. - TVN Style i TVN Turbo to stacje, które idą z duchem czasu, mobilizują widza do działania, zmieniają go i rozwijają - dodaje Małgorzata Łupina.
Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play z wynikiem na poziomie 0,66 proc. Zanotował on największy wzrost w rankingu, wynoszący 13,79 proc. W tej grupie najwięcej stracił kanał TLC - było to 21,43 proc.
Wirtualnemedia.pl |
16-49 |
||
Październik |
|||
2013 |
2014 |
||
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
TVN Style |
0,97% |
0,93% |
2 |
TVN Turbo |
0,75% |
0,84% |
3 |
Polsat Play |
0,58% |
0,66% |
4 |
TLC |
0,56% |
0,44% |
5 |
Polsat Cafe |
0,35% |
0,36% |
6 |
kuchnia+ |
0,11% |
0,11% |
7 |
Domo+ |
0,09% |
0,09% |
8 |
BBC Lifestyle |
0,08% |
0,08% |
9 |
Polsat Food |
0,07% |
0,06% |
10 |
Viacom Blink |
0,01% |
0,01% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele stacji lifestylowych. W czołówce Polsat Play i TVN Turbo