SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN obniża ceny reklam. „Mam talent!” oraz programy z Gessler najdroższe

W październikowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy piątej edycji show „Mam talent!”, wysoko wycenione zostały też „Kuchenne rewolucje” i nowy program „MasterChef”. Średnio ceny reklam spadły jednak w skali roku o 2,3 proc.

Za spot przy „Mam talent!” (emisja w soboty o 20.00) w październiku br. trzeba zapłacić od 83,7 do 98,7 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty są cenami netto reklam 30-sekundowych). To mniej niż rok wcześniej, kiedy taka reklama kosztowała od 81,5 do 103,6 tys. zł.

Drugą najdroższą pozycją w cenniku TVN na przyszły miesiąc są „Kuchenne rewolucje” (czwartki 21.30). Reklamy przy nich kosztują od 80,1 tys. do 89,1 tys. Rok wcześniej spoty te były jednak zdecydowanie tańsze, bo ich cena wahała się od 63,9 tys. do 82,5 tys. zł

Z kolei za 30-sekundową reklamą w nowym reality-show stacji „MasterChef” (niedziele 20.00) zapłacić trzeba od 73,3 tys. do 85,1 tys. zł. Rok temu w tym paśmie był nadawany „Taniec z gwiazdami”, a reklama w jego pierwszej godzinie kosztowała od 75,1 tys. do 79,1 tys. zł.

>>> „Julia” przegrywa z Polsatem i TVP1. Jaka widownia?

Spośród seriali najdroższa dla reklamodawców jest nowa produkcja „Lekarze”, nadawana w poniedziałki o 21.30. Spoty przy tym serialu kosztują od 55,7 tys. do 84,8 tys. zł. W październiku ub.r. w tym paśmie emitowany był teleturniej „Milion w minutę”, a za reklamę przy nim trzeba było zapłacić mniej, bo maksymalnie 70,3 tys. zł.

W paśmie informacyjno-publicystycznym między 19:00 a 20:00 najdroższe dla reklamodawców są „Fakty”. Za spot przed nimi albo po nich trzeba zapłacić 86,4 tys. zł (emisja w niedzielę), 81,6 tys. zł (emisja w dni powszednie) lub 77,3 tys. zł (emisja w sobotę). W październiku ub.r. taka reklama kosztowała - odpowiednio - 75,6; 78 i 74,9 tys. zł.

Ogółem w październikowej ofercie cennikowej TVN ceny reklam są średnio o 2,3 proc. niższe niż rok wcześniej. Z kolei w ofercie pakietowej za 1 GRP w grupie komercyjnej 16-49 trzeba zapłacić 7430 zł, czyli tyle samo, ile 12 miesięcy temu.

Dołącz do dyskusji: TVN obniża ceny reklam. „Mam talent!” oraz programy z Gessler najdroższe

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Posh
Titanic tonie, orkiestra gra.
0 0
odpowiedź
User
klo
Drodzy reklmodawcy ludzie maja dosyc tej mega szmiry tandety badziewia Made-in TVN na licencji to wyrzucone w BŁOTO pieniądze
0 0
odpowiedź
User
entr
A może ludzie mają dość TVP - to dopiero pieniądze wyrzucone w błoto, w tym niestety pieniądze publiczne. Misja= szarpanie kasy, ile się da, a mecz- cóż zostaje internet. Stacje komercyjne przynajmniej nie żerują na podatnikach .
0 0
odpowiedź