SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN z quizem na temat WOŚP w telewizji hybrydowej HbbTV

Kanał TVN w naziemnej telewizji cyfrowej nie reklamuje już w telewizji hybrydowej serialu „Behawiorysta” Playera. W zamian w HbbTV pojawiła się aplikacja promująca chipsy Crunchips z quizem na temat Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Aby skorzystać z telewizji hybrydowej konieczne jest posiadanie telewizora kompatybilnego z HbbTV podłączonego do internetu. Dzięki temu można korzystać z dodatkowych treści z wideo na żądanie, tekstowych, reklamowych i aplikacji ze stacjami radiowymi przygotowanej przez Emitela.

Polsat oferuje w HbbTV serwis Polsat VoD z programami swoich stacji, serialami i filmami. Jest oferowany bezpłatnie w modelu reklamowym. Telewizja Polska na podobnych zasadach udostępnia aplikację TVP Stream. Do końca 2021 roku miała w niej ruszyć funkcja cach up TV (możliwość cofania kanałów do tygodnia). Tak się jednak nie stało, a nadawca publiczny nie informuje o przyczynach.

TVN stawia na treści reklamowe i quizy w HbbTV

Przed świętami Bożego Narodzenia kanałowi TVN towarzyszył serwis o najpopularniejszych produktach Samsunga. Do 19 stycznia TVN Grupa Discovery promowała w HbbTV serial „Behawiorysta”. Od środy naziemni widzowie TVN mogą wziąć udział w quizie dotyczącym zbliżającego się finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Fundatorem aplikacji w telewizji hybrydowej jest firma Lorenz, producent m.in. chipsów Crunchips.

Niedawno informowaliśmy, że marka Crunchips po raz pierwszy została oficjalnym sponsorem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i zagra z Fundacją w trakcie jubileuszowego 30. Finału 30 stycznia 2022 roku. W ramach wspólnych działań powstała edycja limitowana chipsów. Dwa różne opakowania dla wariantów smakowych Ser i Bekon, zaprojektował Jurek Owsiak - prezes Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Produkty z charakterystycznym serduszkiem można już znaleźć na sklepowych półkach.

Oprócz limitowanych opakowań, które kupić będzie można do końca lutego, w ramach akcji przygotowana została też komunikacja w sklepach a także kampania tv, digital oraz wsparcie PR. Wszystkie narzędzia wspierające kampanię są spójne i bazują na KV Fundacji.

TVN nie jest jedynym kanałem TVN Grupy Discovery z quizem w HbbTV. Quiz towarzyszy też naziemnej emisji stacji Metro. 10 pytań dotyczy m.in. showbiznesu i historii telewizji TVN. TVN Grupa Discovery wkrótce może rozszerzyć ofertę w telewizji hybrydowej. Kilka miesięcy temu pisaliśmy, że pracuje nad naziemną wersją platformy streamingowej Player.

Dołącz do dyskusji: TVN z quizem na temat WOŚP w telewizji hybrydowej HbbTV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl