SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN nadal zyskuje, TVP dalej traci widzów

Telewizja TVN w zeszłym tygodniu umocniła się na pozycji lidera oglądalności zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 17 do 23 września br. była stacja TVN. Jej udział wzrósł o 0,39 pkt. proc. do 16,02 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w rynku wzrósł o 0,22 pkt. proc. do 14,67 proc. Na ostatnim miejscu podium uplasowała się TVP1 z wynikiem na poziomie 13,86 proc. (po spadku o 0,17 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,17 proc., spadek o 0,34 pkt. proc.).

NAM10.09 - 16.0917.09 - 23.09
Lp.StacjaSHR %SHR %
1TVN15,63%16,02%
2Polsat14,45%14,67%
3TVP114,03%13,86%
4TVP212,51%12,17%
5TVP INFO3,60%3,55%
6TVN242,86%2,78%
7TV42,74%2,62%
8TVN72,62%2,60%
9TV PULS2,08%2,24%
10Polsat21,43%1,48%
11Polsat News0,83%0,84%
12AXN0,64%0,72%
13Disney Channel0,79%0,72%
14MiniMini+0,71%0,70%
15Cartoon Network0,75%0,69%
16TVP Seriale0,71%0,69%
17TVN Style0,75%0,67%
18Disney XD0,53%0,66%
19Kino Polska0,63%0,60%
20Polsat Sport0,55%0,60%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) także na pozycji lidera umocniła się TVN, która zyskała tutaj 0,50 pkt. proc. do 17,40 proc. udziału. Na drugim miejscu znalazł się  Polsat, po spadku udziału o 0,04 pkt. proc. do 16,49 proc. Z kolei trzecie miejsce zajęła TVP2 (10,48 proc., spadek o 0,59 pkt. proc.).

NAM10.09 - 16.0917.09 - 23.09
Lp.StacjaSHR %SHR %
1TVN16,90%17,40%
2Polsat16,53%16,49%
3TVP211,07%10,48%
4TVP19,91%10,16%
5TV43,06%2,97%
6TVN72,66%2,67%
7TV PULS2,09%2,21%
8TVN242,06%1,94%
9Polsat21,65%1,80%
10TVP INFO1,74%1,71%
11TVN Style1,12%0,95%
12AXN0,76%0,88%
13Eska TV0,66%0,84%
14TVP Seriale0,90%0,82%
15Discovery0,76%0,81%
16Polo TV0,65%0,75%
17Kino Polska0,75%0,74%
18Comedy Central0,70%0,74%
19MiniMini+0,63%0,71%
20Polsat Sport0,61%0,70%


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,38 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”. Wysoką widownię zanotowały również inne sztandarowe seriale TVP: „Na dobre i na złe” (5,67 mln), „Ojciec Mateusz” (5,10 mln) oraz „Barwy szczęścia” (4,45 mln).

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 17.09-23.09.2012 - grupa 4+

Lp.DataStacjaProgramOglądalność 4+ 
117-09-2012TVP2M JAK MILOSC /TELENOW.POL./7382092
219-09-2012TVP2NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./5674245
320-09-2012TVP1OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./5095525
423-09-2012TVP1SPORT /SERWIS SPORT./4790395
518-09-2012TVP2BARWY SZCZESCIA /SER.POL./4453441
623-09-2012TVP1PROGNOZA POGODY4427420
723-09-2012TVP1WIADOMOSCI4366888
822-09-2012TVNMAM TALENT! / PROGR./ROZR./4247522
919-09-2012TVNFAKTY4102781
1023-09-2012PolsatMUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./3991227
1123-09-2012TVP1TELEEXPRESS3848591
1223-09-2012TVNUWAGA ! /MAG.SENS.POL./3715086
1323-09-2012TVNMASTERCHEF /REALITY SHOW POL./3701818
1420-09-2012TVP1SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./3424398
1518-09-2012TVP2KULISY SERIALU M JAK MILOSC 3273904


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 17.09-23.09.2012 - grupa 16-49

Lp.DataStacjaProgramOglądalność 16-49
117-09-2012TVP2M JAK MILOSC /TELENOW.POL./2819090
223-09-2012PolsatMUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./2110549
323-09-2012TVNMASTERCHEF /REALITY SHOW POL./2090401
419-09-2012TVP2NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./2087669
522-09-2012TVNMAM TALENT! / PROGR./ROZR./2057411
623-09-2012TVP1SPORT /SERWIS SPORT./1826973
723-09-2012TVNFAKTY1779611
823-09-2012TVNUWAGA ! /MAG.SENS.POL./1741599
920-09-2012TVP1OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./1655784
1017-09-2012TVNLEKARZE /SER.OBYCZ.POL./1588777
1123-09-2012TVP1PROGNOZA POGODY1576858
1223-09-2012TVP1WIADOMOSCI1561015
1318-09-2012TVP2BARWY SZCZESCIA /SER.POL./1496742
1423-09-2012TVNPROGNOZA POGODY1482724
1523-09-2012TVNUGOTOWANI /REALITY SHOW POL./1462836

Dołącz do dyskusji: TVN nadal zyskuje, TVP dalej traci widzów

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tyu
Braun! Hip hip! Hura! Radziszewski! Hip hip! Hura! Kapuściński! Hip hip! Hura! Bodzio Zdrojewski! Hip hip! Hura! Donek Tusk! Hip hip! Hura! Bronek Komorowski! Hip hip! Hura! TVP prawie dobita! Jeszcze do końca roku i po wszystkim będzie! Hip hip! Hura!
odpowiedź
User
qazxsw
"Siły wyższej" od ATM i "Paradoksu" od Kapuścińskiego nie ma nawet w top15
odpowiedź
User
SYBILLA dla "Lub czasopisma"
Zasłużony dla TVP, apolityczny przedstawiciel apolitycznego min. Zdrojewskiego, dyr. Jacek Weksler (dwie rozłożone na łopatki ramówki na koncie) opuścił Woronicza z walizką pełną medali i wyrazami uznania apolitycznego prezesa Julisza Brauna. W TVP zostali sami politrucy prezydenccy. Rząd przedstawi projekt nowej ustawy medialnej za 3 lata, czyli po zakończeniu kadencji apolitycznego Jana Dworaka. Za 2 lata min. Zdrojewski wprowadzi nowoczesny abonament, który, poza nazwą, nie bedzie się niczym różnił od obecnego, sprzecznego z prawem handlowym i zwykłym, apolitycznym rozsądkiem. "Red." Kublik bedzie prowadzić z Dworakiem wywiady na klęczkach, co przeszkodzi jej w dostrzeżeniu faktu, że przewodniczący KRRiTv w KRS figuruje jako udziałowiec Studia A sp. z o.o., producenta popelinowych seriali w ramach ATM Grupy. "Gazet-ka Ludu", entuzjazmując się propagandowymi spektaklami Teatru na Żywo (które nb. już padły) nie zauważy, że AGORA jest akcjonariuszem Grupy Kapitałowej ATM. Nepotyzm będzie się rozwijał fachowo i bez przeszkód, bo wszak najważniejsze jest to, że nepoci, w ocenie innych nepotów, są najbardziej fachowi. Misja zejdzie do podziemia i pojawi się w drugim obiegu w formie ulotnych druków edukacyjnych, kulturalnych i odbitej na powielaczu Dobranocce dla dzieci. Oglądalność w grupie komercyjnej spadnie poniżej 10%, co nie przeszkodzi w pracy ani prezesowi, ani dyrektorom głównych anten. Bo najważniejsza jest apolityczność i transparentność w ujęciu posłanki Śledzińskiej-Katarasińskiej i przewodniczącego Dworaka.
odpowiedź