SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TV.Disco ma cztery razy mniej widzów niż Polo TV, najwięcej traci MTV

Najpopularniejszym kanałem muzyczno-młodzieżowym była w marcu br. Viva, najwięcej ponownie straciło MTV, a liderem wzrostu była radiowa Czwórka. W zestawieniu zadebiutował kanał TV.Disco, który ma jednak na starcie zdecydowanie niższą oglądalność od Polo TV.

Viva Polska pozostaje na czele zestawienia, ale co miesiąc notuje spadki widowni. Nie inaczej było w marcu br., gdy udział tej telewizji spadł o 18,6 proc. i wyniósł 0,44 proc. Na drugim miejscu utrzymał się 4fun.tv, którego wynik zmalał o 10,9 proc. do 0,27 proc. Trzecia była Eska TV. Jej udział wzrósł aż o 137,2 proc., co zapewniło temu kanałowi awans z pozycji czwartej i osiągnięcie udziału na poziomie 0,20 proc.

Największy spadek w marcu br. zanotował kanał MTV Polska. Jego udział zmniejszył się niemal o połowę i wyniósł 0,13 proc. Stacja ta spadła z miejsca trzeciego na piąte. Najwięcej w zestawieniu zyskała niszowa telewizja Czwórka Polskie Radio, zajmująca ostatnią lokatę. Jej udział wzrósł cztery razy, ale i tak pozostał na bardzo niskim poziomie (0,01 proc.).

W marcu br. po raz pierwszy pomiarem telemetrycznym został objęty kanał TV.Disco z muzyką dance i disco polo. Zadebiutował on w rankingu na miejscu szóstym z wynikiem ma poziomie 0,04 proc. To pięć razy mniejszy udział od tego notowanego przez konkurencyjne Polo TV, które znalazło się na pozycji czwartej i miało 0,20 proc. udziału. Co ciekawe, zasięg techniczny Polo TV w zeszłym miesiącu wynosił 25,2 proc., a TV.Disco - 22,2 proc.

marzec wszyscy 4+
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
VIVA Polska 35 175 0,543 27 850 0,442
4fun.tv 19 627 0,303 17 023 0,270
Eska TV 5 598 0,086 12 883 0,204
Polo TV - - 12 269 0,195
MTV Polska 15 432 0,238 7 908 0,125
TV.DISCO - - 2 714 0,043
VH1 Europe - - 1 935 0,031
Rebel.tv 709 0,011 1 045 0,017
Kino Polska Muzyka - - 955 0,015
Czworka Polskie Radio 103 0,002 491 0,008


W grupie widzów w wieku 13-29 lat
, trzy pierwsze miejsca były takie same. Liderem była Viva Polska (1,18 proc. udziału, spadek o 20,1 proc.), na drugiej pozycji uplasowała się telewizja 4fun.tv (0,9 proc., + 4 proc.), a trzecia była Eska TV (0,66 proc., + 214,8 proc.).

Wśród młodych widzów największy spadek także zanotował kanał MTV Polska (- 52,8 proc.), a najwięcej zyskała również Czwórka (+ 266,7 proc.). udział Polo TV w tej grupie wyniósł 0,36 proc., a TV.Disco - 0,08 proc.

marzec wszyscy 13-29
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
VIVA Polska 14 160 1,472 10 825 1,176
4fun.tv 8 325 0,866 8 293 0,901
Eska TV 2 015 0,209 6 052 0,658
MTV Polska 7 904 0,822 3 573 0,388
Polo TV - - 3 287 0,357
TV.DISCO - - 755 0,082
VH1 Europe - - 693 0,075
Rebel.tv 302 0,031 200 0,022
Czworka Polskie Radio 31 0,003 97 0,011
Kino Polska Muzyka - - 34 0,004


W dziesiątce najchętniej oglądanych programów w kanałach muzycznych i młodzieżowych w marcu br. najwięcej pozycji (siedem) umieściła Viva Polska. Nadawany na jej antenie program “100% Viva” zajął też miejsce pierwsze z oglądalnością na poziomie 137 tys. widzów.

Raport top programów wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
100% VIVA VIVA Polska 136 922 0,91
WEEKEND Z JANKESEM Eska TV 125 534 2,46
VIVA MJUZIK KLIIIZ SUPER STAR VIVA Polska 124 710 0,74
HIT ME /PROG.MUZ.POL./ 4fun.tv 124 206 0,93
VIVA FAN NUMBER 1 /PROG.ROZR.POL./ VIVA Polska 123 018 1,13
LOWY KROLA DISCO VIVA Polska 121 875 1,38
DISCO PONAD WSZYSTKO VIVA Polska 119 680 1,34
WEEK TOP 10 VIVA Polska 112 909 0,95
NEWS /PROG.MUZ.INFO.POL./ 4fun.tv 111 374 1,16
O CO KAMAN? /PROG. MUZ. POL./ VIVA Polska 104 722 0,81


 Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia. 

Dołącz do dyskusji: TV.Disco ma cztery razy mniej widzów niż Polo TV, najwięcej traci MTV

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nocny Marek
Niestety tego się nie da oglądać... nawet teraz!
0 0
odpowiedź
User
Hoho
4 ostatnie stacje są najlepsze, zwłaszcza Kino Polska Muzyka. No ale masowo telewizję oglądają małolaty, a wiadomo, że to grupa docelowa tych pierwszych stacji. Dobre są też MTV Rocks, Mezzo.
0 0
odpowiedź
User
gfrsd
LOWY KROLA DISCO - ten prgram mówi wszystko o kanale, jego widzach i producentach. Gówno.
0 0
odpowiedź