Jabłko się „wTRANżala” w nowej kampanii tranu Möller`s
Orkla Care wprowadziła do sprzedaży tran Möller`s o smaku jabłkowym. Promuje go kampanią pod hasłem „Jabłko się wTRANżala” przygotowaną przez agencję CU Communication Unlimited.
- Konsumenci są świadomi korzyści zdrowotnych płynących z regularnego picia tranu, jednak dla części z nich smak może być barierą. Chcemy im pomóc ją przezwyciężyć, by mogli korzystać z najlepszego tranu na rynku i korzyści płynących z jego suplementacji czerpiąc z jego stosowania także przyjemność smakową - Möller’sa - mówi Izabela Jagodzik, marketing manager Health Orkla Care.
Działania reklamowe prowadzone są w punktach sprzedaży oraz w prasie.
Jesienią ub.r. Orkla Care promowała tran Möller`s hasłem „Król ma wszystkiego najwięcej”.
Dołącz do dyskusji: Jabłko się „wTRANżala” w nowej kampanii tranu Möller`s