TPSA: Payback pomoże nam w odbudowaniu silnej pozycji wśródklientów i pozyskanie nowych
Telekomunikacja Polska i Orange liczą na to, że wszyscy obecniklienci programów lojalnościowych w Orange zapiszą się dostartującego od środy multipartnerskiego programu bonusowegoPayback, którego TPSA i Orange są głównymi partnerami, powiedziałdyrektor pionu rozwoju produktów i kontentu TelekomunikacjiPolskiej, Krzysztof Sieczkowski.
"Oczekujemy, że Payback pomoże w odbudowaniu naszej silnejpozycji wśród klientów. Mieliśmy 1,7 mln klientów uczestniczących wnaszych programach lojalnościowych i chcielibyśmy aby zapisali sięoni do programu Payback. Przygotowaliśmy dla nich specjalną ofertęobejmującą m.in. bonus punktowy. Zrobimy wszystko by obecni kliencizapisali się do Paybacku" - powiedział Sieczkowski agencji ISB wewtorek. Dodał, że program Payback ma głównie na celu utrzymanieobecnych klientów TP i Orange. Nie wyklucza jednak tego, że dziękiprogramowi firmy pozyskają również nowych.
"Nie wykluczam, że klienci korzystający z programu Payback, np.przy podpisywaniu umowy z operatorem komórkowym, zaczną zastanawiaćsię, gdzie mogą zbierać i realizować swoje punkty"- tłumaczyłSieczkowski.
Krzysztof Sieczkowski zaznaczył również, że Payback jestbardzo ciekawą propozycją dla klientów, którzy swoje punkty zebranew Neostradzie albo Orange mogą zrealizować w zupełnie innychdziedzinach np. na aukcjach Allegro.
"Payback jest zachętą aby korzystać z usług innego partnera.Poza programem Payback taka reklama byłaby niemożliwa" -podkreślił.
Dodał również, że partnerzy będą prześcigać się w tym aby ichnagrody i bonusy były bardziej atrakcyjne niż konkurencji, coprzyczyni się do umocnienia wizerunku marek.
Program Payback w Polsce rozpocznie swoją działalność wśrodę i jest pierwszym programem multipartnerskim na naszymrynku. Szacunki przewidują, że w przeciągu roku zapiszesię do niego od 3 do 5 mln klientów.
Dołącz do dyskusji: TPSA: Payback pomoże nam w odbudowaniu silnej pozycji wśródklientów i pozyskanie nowych