„Top model 6” liderem w grupie komercyjnej. TVN na reklamach zarobił 17,9 mln zł
Szóstą edycję programu „Top model” oglądało w TVN średnio 1,52 mln widzów, o 190 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu piąta seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu był wiceliderem wśród wszystkich widzów i pierwszy w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 17,86 mln zł.
TVN szóstą serię „Top model” pokazywał we wtorki o godz. 21.30 w okresie od 6 września do 29 listopada br. Średnia oglądalność reality-show wyniosła 1,52 mln widzów. Przełożyło się to na 10,93 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 16,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej osób obejrzało odcinek „Top model 6” pokazany 4 października br. Zgromadził on przed telewizorami 1,77 mln widzów.
Dane dzięki uprzejmości TVN |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||||
Data |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
06-09-2016 |
21:30:04 |
22:27:38 |
1 297 420 |
9,82% |
841 846 |
14,97% |
13-09-2016 |
21:29:46 |
22:29:01 |
1 387 305 |
10,62% |
923 061 |
16,78% |
20-09-2016 |
21:30:45 |
22:29:35 |
1 375 443 |
10,53% |
931 330 |
16,42% |
27-09-2016 |
21:30:16 |
22:28:48 |
1 310 252 |
9,66% |
820 519 |
14,21% |
04-10-2016 |
21:30:33 |
22:27:35 |
1 765 990 |
12,99% |
1 210 265 |
20,39% |
11-10-2016 |
21:32:23 |
22:31:23 |
1 532 225 |
9,62% |
1 035 468 |
14,68% |
18-10-2016 |
21:30:57 |
22:26:35 |
1 360 489 |
9,25% |
881 465 |
13,74% |
25-10-2016 |
21:30:04 |
22:28:33 |
1 739 203 |
12,46% |
1 127 973 |
19,21% |
01-11-2016 |
21:31:10 |
22:30:58 |
1 713 692 |
12,20% |
1 062 359 |
16,57% |
08-11-2016 |
21:31:29 |
22:30:25 |
1 614 330 |
12,19% |
1 057 741 |
18,73% |
15-11-2016 |
21:30:50 |
22:29:36 |
1 626 310 |
12,01% |
1 122 240 |
19,56% |
22-11-2016 |
21:30:09 |
22:28:38 |
1 466 110 |
9,81% |
965 186 |
14,76% |
29-11-2016 |
21:30:06 |
22:38:52 |
1 594 600 |
11,19% |
922 105 |
15,20% |
Średnio: |
1 522 817 |
10,93% |
991 156 |
16,47% |
Najnowsza edycja „Top model” miała o 190 tys. osób niższą widownię niż emitowana rok temu piąta odsłona formatu. Wówczas program gromadził 1,71 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił 12,19 proc. w 4+ i 17,84 proc. w 16-49. Poprzedni sezon formatu pokazywany był jednak w inny dzień - w poniedziałki, ale również o godz. 21.30.
W paśmie nadawania szóstej serii „Top model” TVN był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co dało jej 16,58 proc. udziału. Trzeci był Polsat (kocówka Hell’s Kitchen” i filmy fabularne; 10,72 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Komisja morderstw” i mecze piłki nożnej; 9,11 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
TVP2 |
2 310 222 |
16,58% |
754 473 |
12,54% |
1 227 551 |
14,03% |
TVN - Top model 6 |
1 522 817 |
10,93% |
991 156 |
16,47% |
1 196 057 |
13,67% |
Polsat |
1 493 918 |
10,72% |
830 369 |
13,80% |
1 104 800 |
12,63% |
TVP1 |
1 269 157 |
9,11% |
514 825 |
8,55% |
779 549 |
8,91% |
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach szóstej serii formatu wyniosły 17,86 mln zł, podczas gdy piąta seria przyniosła TVN 20,86 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).
Zwycięzcą 6. edycji „Top model” został Patryk Grudowicz.
Telewizja TVN nie podjęła jeszcze decyzji w sprawie kontynuacji programu.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.
Dołącz do dyskusji: „Top model 6” liderem w grupie komercyjnej. TVN na reklamach zarobił 17,9 mln zł