Tomasz Trojnar: z Telewizji Polskiej do Codemedia
Z początkiem marca br. do zespołu domu mediowego Codemedia dołączy Tomasz Trojnar. Jako communication director zajmie się tworzeniem koncepcji rozwoju spółki. Ostatnio pracował w biurze reklamy Telewizji Polskiej.
Tomasz Trojnar jako communication director w Codemedia będzie odpowiedzialny za tworzenie nowych koncepcji rozwoju spółki i pozyskiwaniem klientów. Zajmie się nawiązywaniem kontaktów biznesowych i utrzymywaniem relacji z potencjalnymi klientami, a także strategicznym wsparciem prowadzonych przez agencję działań.
Przez ostatnie 12 lat Tomasz Trojnar zajmował się sprzedażą po stronie telewizji. Najpierw jako szef zespołu sprzedaży w TVN Media, a następnie w biurze reklamy Telewizji Polskiej pełniąc funkcję kierownika w zespole ds. negocjacji i handlu. W TVP do jego zadań należało współtworzenie strategii sprzedaży w biurze reklamy, negocjowanie warunków współpracy z domami mediowymi i reklamodawcami oraz budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi.
Karierę zawodową rozpoczął w 1997 roku w agencji Lowe GGK/Pan Media Western. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Trojnar: z Telewizji Polskiej do Codemedia