“To&Owo” grubsze i z nową zawartością
Tygodnik telewizyjny „To&Owo” (Wydawnictwo Bauer) od numeru, który ukazał się we wtorek 14 września br., ma większość objętość, poszerzoną zawartość i drukowany jest na lepszym papierze.
Liczba stron w magazynie wzrosła ze 100 do 108, a na dodatkowych kolumnach znalazły się informacje z dziedziny motoryzacji oraz newsy dotyczące platform satelitarnych i telewizji kablowych. Poszerzono również liczbę materiałów poświęconych programom sportowym, premierom kinowym, gadżetom multimedialnym, jest również więcej technicznych porad dla telewidzów.
Cena tytułu pozostała bez zmian (1,90 zł). Numeru nie wspiera kampania promocyjna.
„To&Owo” to kolejny TV guide Bauera, który został ostatnio odświeżony. Zmiany wprowadzono również w „Tele Tygodniu” (więcej na ten temat) i „Tele Świecie” (więcej na ten temat)
Z danych ZKDP wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem „To&Owo” w I półroczu br. wyniosło 483 551 egz.
Dołącz do dyskusji: “To&Owo” grubsze i z nową zawartością