SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tic Tac namawia na "Odświeżenie dnia delikatnością"

Ferrero prowadzi wizerunkową kampanię marki Tic Tac. Hasłem kampanii jest "Odświeżenie dnia delikatnością". Działania przygotowały Isobar Polska, Hand Made i Vizeum.

Tic Tac w swojej kampanii postawił między innymi na niestandardową komunikację za pośrednictwem OOH, dodatkowo wspieraną w social mediach przez nfluencerów.

W akcji wykorzystywane są hasztagi #odswiezdziendelikatnoscia oraz #delikatnoscwmalychrzeczach.

-  Przekaz jest kontynuacją nowej komunikacji marki jaką prowadzi ona z konsumentami od września minionego roku. Marka promuje delikatność wskazując jak niewiele potrzeba, aby umilić dzień sobie i innym - mówi Magdalena Łącka, country category marketing manager pills w Ferrero.

Kampania potrwa do końca lutego br.

Za zakup nośników typu Citylight oraz billboardów w różnych wariantach odpowiada Vizeum, a za kreację - Agencja Hand Made.

Dodatkowo Agencja Isobar (dentsu Polska) przeprowadziła działania z 17 micro, medium i mikro Influencerami wokół kampanii, w ramach których robią oni zdjęcia na tle miejskich nośników niosąc ich przekaz swoimi zasięgami.

Dołącz do dyskusji: Tic Tac namawia na "Odświeżenie dnia delikatnością"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl