SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grzegorz Krychowiak współwłaścicielem firmy produkującej naturalne kosmetyki dla mężczyzn. Będzie też ambasadorem nowej marki

The Men by Grzegorz Krychowiak to nazwa nowej marki z kosmetykami tworzonej przez spółkę Lajuu Men, w której znany piłkarz objął właśnie 50 proc. udziałów. - Mam wiele pomysłów zarówno co do koncepcji produktów, jak i samego rozwoju marki - mówi Grzegorz Krychowiak.

Lajuu, firma tworząca naturalne i wegańskie kosmetyki, która prowadzi aktualnie kampanię crowdfundingową na platformie Beesfund, odsłania kolejne karty. Wraz z początkiem lipca powołała do życia spółkę Lajuu Men, w której połowa udziałów należy do Grzegorza Krychowiaka. Polski piłkarz i biznesmen został nie tylko współwłaścicielem firmy, ale będzie także pełnić funkcję ambasadora marki. W jej ofercie znajdą się produkty premium do pielęgnacji twarzy i ciała dla mężczyzn. Kosmetyki trafią do sprzedaży w grudniu 2021 roku.

- Projekt Lajuu Men to dla mnie duże wyzwanie, ale też naturalna kontynuacja mojej działalności, od kilku lat działam aktywnie w sferze biznesowej - mówi Grzegorz Krychowiak. Piłkarz od 2018 roku prowadzi markę odzieżową, a także inwestuje w start-upy.

- Wybieram współprace bliskie moim zainteresowaniom, w które mogę się realnie zaangażować, a nie być tylko twarzą brandu. W Lajuu Men pełnię funkcję ambasadora marki, ale przede wszystkim jestem jej współwłaścicielem, dlatego cieszę się, że będę miał realny wpływ na rozwój tego biznesu. Mam wiele pomysłów zarówno co do koncepcji produktów, jak i samego rozwoju marki, dlatego nie mogę się doczekać efektów naszych działań - komentuje Grzegorz Krychowiak.

Biznes z Weroniką Rosati

The Men by Grzegorz Krychowiak to nazwa nowej marki z kosmetykami tworzonej przez spółkę Lajuu Men, w której piłkarz objął 50 proc. udziałów. Druga połowa należy do spółki Lajuu SA - założycieli marki z naturalnymi produktami pielęgnacyjnymi, współtworzonej przez aktorkę Weronikę Rosati. Kosmetyki celebrytki są dostępne w sklepie internetowym od ponad miesiąca. W ostatnich dniach spółka nawiązała współpracę z liderem branży kosmetycznej i e-commerce na polskim rynku - Notino oraz planuje kolejne nowości produktowe. Równolegle prowadzi kampanię crowdfundingową na platformie Beesfund na blisko 1 mln złotych. Spółka pozyskała już prawie 340 tys. zł, a inwestorzy jeszcze przez tydzień mogą dołączyć do Lajuu poprzez zakup akcji i współtworzyć ten biznes

- Do tej pory tworzyliśmy preparaty wyłącznie dla kobiet, ale dostrzegamy potencjał rynku kosmetyków dla mężczyzn. Jak podaje raport Euromonitora w skali globalnej w 2020 roku osiągnął on wartość 9,7 mld zł, a prognozy jego wzrostu są optymistyczne. Chcemy wykorzystać sprzyjające warunki i zagospodarować niszę luksusowych produktów do pielęgnacji dla panów, dlatego wspólnie z Grzegorzem Krychowiakiem pracujemy nad nową marką - mówi Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA. - Wierzymy w siłę brandów współtworzonych ze znanymi osobami, w czym utwierdzają nas wyniki sprzedażowe kosmetyków Lajuu by Weronika Rosati. Przez pierwszy miesiąc działalności sklepu internetowego marki, średnia wartość koszyka zakupowego wyniosła 300 zł, czyli dwa razy więcej niż zakładaliśmy. Nawiązaliśmy także współpracę z międzynarodowym partnerem, największą perfumerią internetową w Europie Środkowo-Wschodniej - Notino, dzięki czemu zintensyfikujemy sprzedaż.

W grudniu premiera kosmetyków

Dlaczego firma zdecydowała się zaprosić do współpracy Grzegorza Krychowiaka? - Gdy tylko pojawił się pomysł na produkty dla mężczyzn naszym pierwszym wyborem był Grzegorz Krychowiak, znany nie tylko ze swoich osiągnięć na boisku, ale też nienagannego wyglądu. Jak się okazało, Grzegorz obserwował naszą działalność w biznesie i zdecydował się zostać jego częścią - wyjaśnia wiceprezes zarządu Lajuu SA.

Premiera kosmetyków zaplanowana jest na grudzień tego roku. W sprzedaży będą wówczas dostępne: krem do twarzy, żel pod prysznic, szampon do włosów oraz olejek do pielęgnacji zarostu. Kosmetyki będą wyróżniać składniki pochodzenia naturalnego, stanowiące minimum 95 proc. składu.

- Preparaty do pielęgnacji twarzy i ciała The Men by Grzegorz Krychowiak będą produktami premium, z naturalnymi składnikami najwyższej jakości. Sam oczywiście nie posiadam specjalistycznej wiedzy, która umożliwiłaby mi tworzenie kosmetyków, dlatego zdecydowałem się na współpracę z założycielami marki Lajuu. Mają doświadczenie w branży kosmetycznej, a w ostatnim czasie z powodzeniem wprowadzili na rynek markę współtworzoną z Weroniką Rosati. Wierzę, że osiągniemy sukces i stworzymy wspaniałe produkty - mówi Grzegorz Krychowiak.

Ekspansja na rynek europejski

O dobór składników i koncepcję pierwszej serii produktów zadbała m.in. Aneta Stacherek, założycielka marek Lajuu i Bellamama.

- Chcemy stworzyć produkty, które umożliwią mężczyznom kompleksowe zadbanie o siebie. Zdajemy sobie sprawę, że panowie nie chcą spędzać zbyt dużo czasu na pielęgnacji, dlatego pierwszą serię produktów ograniczyliśmy do tych najbardziej podstawowych kosmetyków. Stawiamy na aktywne formuły i kompleksy, dzięki którym nasze preparaty będą multifunkcyjne. np. krem do twarzy będzie miał właściwości anti-aging, ale też łagodzące podrażnienia i regenerujące skórę - mówi Aneta Stacherek, prezes zarządu Lajuu S.A.

Produkty The Men by Grzegorz Krychowiak w pierwszej kolejności będą dostępne w sklepie internetowym marki. Podobnie jak w przypadku kosmetyków Lajuu by Weronika Rosati, także linia Krychowiaka ma być sprzedawana multikanałowo. Spółka planuje współprace z największymi perfumeriami stacjonarnymi i internetowymi, a także renomowanymi sieciami kosmetycznymi. W związku z międzynarodową karierą i rozpoznawalnością Grzegorza Krychowiaka, brand planuje również ekspansję na rynek europejski (w tym rosyjski).

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Krychowiak współwłaścicielem firmy produkującej naturalne kosmetyki dla mężczyzn. Będzie też ambasadorem nowej marki

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krym
Posmaruj się krymem i zostań takim samym przeciętnym sportowcem jak ja.
odpowiedź
User
kibic
Tylko niech już przestanie grać w reprezentacji. Te jego popisy z Senegalem czy Słowacją...
odpowiedź
User
Wera
Lolo Pindolo a nie piłkarz
odpowiedź