SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Test mgiełki i spreju w reklamie Otrivin Menthol

Ruszyła kampania promująca najnowszy aplikator leku udrożniającego nos Otrivin Menthol firmy Haleon. Kampanii towarzyszy m.in. 90-sekundowy spot przygotowany przez agencję VMLY&R Poland. 

Kampania promująca nowy aplikator Otrivin Menthol wystartowała w październiku 2023 i obejmie nośniki digital: YouTube i iVideo.

W pierwszej części filmu bohaterki i bohaterowie obrazowo opowiadają o swoich wrażeniach ze stosowania spreju bądź związanych z tym obawami. Te same osoby w drugiej części mają okazję zapoznać się z nowym sposobem aplikowania Otrivinu i podzielić spostrzeżeniami i skojarzeniami dotyczącymi mgiełki Otrivin.

Przekaz filmu skupia się na porównaniu tradycyjnego spreju z nową mgiełką Otrivin Menthol. Koncept kreatywny opiera się na barwnych skojarzeniach, jakie grupie osób przychodzą na myśl podczas testowania dwóch produktów: spreju i mgiełki.

 Film według idei kreatywnej zespołu VMLY&R Poland wyreżyserował Filip Skrońc, a wyprodukowało Tyrka Studio. Za zakup mediów odpowiada Publicis Group.

Dołącz do dyskusji: Test mgiełki i spreju w reklamie Otrivin Menthol

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Wzruszające. Popłakałem się razem z żoną i chomikiem. Będą kandydowali do Oscara?
odpowiedź