Tesla rozmawia z branżą muzyczną, chce stworzyć własny serwis streamingowy
Według nieoficjalnych informacji koncern Tesla prowadzi rozmowy z wytwórniami muzycznymi w sprawie stworzenia własnego serwisu streamingu audio, który będzie dostępny w elektrycznych autach producenta.
Doniesienia na temat planów Tesli pochodzą z przecieków w amerykańskiej branży muzycznej, do których dotarł serwis Recode.
Według nich należący do Elona Muska koncern produkujący elektryczne auta prowadzi nieoficjalne rozmowy z wytwórniami muzycznymi. Chodzi o zdobycie od nich licencji na nadawanie utworów do których prawa mają poszczególne wytwórnie i zbudowanie w oparciu o to własnego muzycznego serwisu Tesli.
Planowana platforma streamingowa audio miałaby być dostępna we wszystkich samochodach sprzedawanych przez Teslę. Na razie nie wiadomo z jakimi wytwórniami koncern prowadzi rozmowy i jaki jest wynik tych negocjacji.
Na pytanie dziennikarzy o to dlaczego Tesla zamiast rozwijać własny serwis nie postawi na współpracę z jedną z działających już na rynku platform streamingowych (np. ze Spotify, z którym ma umowę poza USA) rzecznik koncernu odpowiedział, że Tesla chce dać swoim użytkownikom jak największy wybór muzycznego repertuaru nie ograniczonego do oferty jednego serwisu streamingowego.
Dołącz do dyskusji: Tesla rozmawia z branżą muzyczną, chce stworzyć własny serwis streamingowy