Telewizja Polska szuka w przetargu integratora numerów SMS premium
Telewizja Polska wybiera w przetargu integratora, który udostępni jej numery premium SMS na wyłączność oraz będzie realizował na tych numerach usługi interaktywne wykorzystujące wiadomości SMS przy wybranych programach tv. TVP będzie pracować z tą firmą dwa lata.
Wybrana firma udostępni TVP na wyłączność numery SMS premium, które będą wykorzystywane przy określonych programach tv (jak ostatnio np. numer 7350 przy głosowaniu dla widzów wybierających zwycięzcę programu „The Voice Kids”). Będzie też zajmować się obsługą różnego rodzaju akcji, w których SMS-y będą wykorzystywane.
Wybrana firma będzie pracować dla TVP przez 24 miesiące od dnia podpisania umowy.
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 9 kwietnia br. jest wpłata 50 tys. zł wadium.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska szuka w przetargu integratora numerów SMS premium