„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem telewizyjnym w I półroczu 2016
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w lipcu br. był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu br. uplasowała się na poziomie 683 461 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,53 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,52 proc. i ustabilizowała się na poziomie 290 275 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w lipcu 2016 roku wyniósł 147 179 egz., po spadku o 6,56 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 8,89 proc. i wyniosła 75 146 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Tele Tydzień | 887 365 | 683 461 | 683 461 | 1 013 233 | 724 463 | 723 463 | -5,53% |
To & Owo | 425 222 | 290 275 | 290 275 | 454 231 | 310 536 | 310 536 | -6,52% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 223 188 | 147 179 | 147 179 | 240 178 | 157 506 | 157 506 | -6,56% |
Program TV | 163 365 | 93 782 | 75 146 | 182 910 | 102 453 | 82 481 | -8,89% |
W czerwcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Tele Tydzień” - było to 5,73 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | lipiec | czerwiec | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Tele Tydzień | 887 365 | 683 461 | 683 461 | 971 180 | 725 765 | 725 015 | -5,73% |
To & Owo | 425 222 | 290 275 | 290 275 | 453 743 | 304 709 | 304 709 | -4,74% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 223 188 | 147 179 | 147 179 | 241 711 | 154 511 | 154 511 | -4,75% |
Program TV | 163 365 | 93 782 | 75 146 | 165 706 | 96 812 | 77 085 | -2,52% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem telewizyjnym w I półroczu 2016