“Tele Tydzień” liderem, “Teleprogramy” ostatnie
W lutym br. spadła sprzedaż wszystkich tygodników z programem telewizyjnym. Liderem pozostał “Tele Tydzień”, a największy spadek zanotowały ostatnie w zestawieniu “Teleprogramy”.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem “Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym br. wyniosło 1 071 339 egz., czyli o 6,9 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 457 527 egz. (spadek o 9 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnim rozpowszechnianiem płatne razem wynoszącym 228 481 egz., notując spadek o 22,1 proc.
Najwięcej stracił ostatni w rankingu tygodnik “Teleprogramy” (Teleprogram), którego wynik sprzedażowy w lutym br. zmalał względem lutego 2010 roku o 22,1 proc. do 37 504 egz.
Łącznie średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodników telewizyjnych w lutym 2011 roku było o 8,3 proc. niższe niż rok wcześniej.
ZKDP | styczeń | |
Tygodniki | 2011 | 2010 |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Tele Tydzień | 1 071 339 | 1 150 958 |
To & Owo | 457 527 | 502 956 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 228 481 | 248 840 |
Tele Max | 222 206 | 241 235 |
Super TV | 213 865 | 240 503 |
Program TV | 153 301 | 154 747 |
Imperium TV | 104 835 | 126 252 |
Teleprogramy | 37 504 | 48 117 |
Dołącz do dyskusji: “Tele Tydzień” liderem, “Teleprogramy” ostatnie
Dobrze, że jest internet.
Po co wam te opisy?!!! Skoro większość interesujących filmów jest w niedostępnych dla przeciętnego śmiertelnika kanałach i porach (gdzieś między pierwszą w nocy a czwartą rano)?!!
Gazeta z programem słuzy do mania. Ma się ją i rzadko z niej korzysta. Taki nawyk.