SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Świat” liderem dwutygodników telewizyjnych, „TV 14” z największym spadkiem

W sierpniu 2013 roku pozycję lidera wśród dwutygodników z programem telewizyjnym zajął „Tele Świat”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2013 roku wyniosła 342 887 egz. Była ona o 2,27 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał średni wynik na poziomie 183 146 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 10,04 proc.

Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w sierpniu br. na poziomie 60 634 egz., po spadku o 6,46 proc.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

342 887

350 845

TV14

183 146

203 582

Ekran TV

60 634

64 823


W sierpniu 2013 w porównaniu do lipca 2013 roku wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Ekran TV” - było to 7,69 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

342 887

340 244

TV14

183 146

172 082

Ekran TV

60 634

56 305

 

Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem dwutygodników telewizyjnych, „TV 14” z największym spadkiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl