Blowek promuje parówki
Marka Tarczyński rozpoczęła nową kampanię inspirowaną światem gamingu i YouTube'a, do której zaangażowała jednego z najpopularniejszych polskich youtuberów w Po9lsce 0 Karola “Blowka” Gązwę.
Po sukcesie kampanii z udziałem Julii Żugaj, którą zobaczyło - wg firmy - blisko 10 milionów osób, a spoty wygenerowały 30 milionów odsłon reklam, marka Tarczyński kontynuuje budowanie rozpoznawalności wśród młodych konsumentów, zapraszając do współpracy ich kolejnego idola, czyli Blowka. Jest on obecnie jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce - jego kanał na YouTube subskrybuje ponad 5 milionów osób, a profil na Instagramie obserwuje 1,8 miliona fanów.
Wcześniej w kampanii marki wystąpił też Smolasty.
Najnowsza kampania jest inspirowaną światem gier i YouTube'a. Blowek w swoim stylu, z kamerą „z ręki”, wprowadza widzów w interaktywną, kulinarną podróż pełną animacji rodem z gier i popularnych filmów. Przygotowuje idealne śniadanie z wykorzystaniem parówek 100% z szynki Tarczyński Naturalnie.
Całość kampanii można śledzić na kanałach YouTube Blowka i marki Tarczyński oraz w jej mediach społecznościowych i twórcy.
Food truck pełen hot dogów na imprezie
Działania z Blowkiem to kolejny element nowej odsłony kampanii „Wszyscy są Parówkożercy”. Jej istotną częścią jest konkurs, który potrwa do końca września. Do wygrania jest przyjazd food trucka Parówkożerców pełnego hot dogów na imprezę Aby wziąć udział, wystarczy dodać zdjęcie swojej ekipy na Facebooku marki i przekonać, dlaczego to ta impreza zasługuje na tę niezapomnianą wizytę. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w październiku.
Dołącz do dyskusji: Blowek promuje parówki