„Tanie branie” - nieudane podrywy w reklamach sklepów Avans (wideo)
Rusza nowa kampania reklamowa sieci elektromarketów Avans - pod hasłem „Tanie branie tylko w Avans”. Za kreację odpowiada PZL, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Easymedia.
- Kampania nawiązuje do niestandardowych tekstów na podryw, a wniosek z nich płynący może być jeden: tanie branie jest tylko w Avans. W naszych sklepach jest tak tanio, że to już nie zakupy, a po prostu „Tanie branie” - opisuje akcję Artur Herod, dyrektor marketingu marki Avans.
Spoty nakręcono przed sklepem Avans mieszczącym się w centrum handlowym podwarszawskich Łomiankach. Wyreżyserował je Iwo Zaniewski, dyrektor kreatywny agencji PZL.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN i Polsat, stacje tematyczne z oferty TVN, Polsatu, Atmediów i Discovery) oraz internet (m.in. konkurs z pomysłami na podryw na facebookowym fanpage’u marki Avans). Działania będą prowadzone minimum do stycznia.
Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, a zakupem czasu reklamowego w telewizji zajął się dom mediowy Easymedia.
Dołącz do dyskusji: „Tanie branie” - nieudane podrywy w reklamach sklepów Avans (wideo)