SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Talent-show z Frankiem Sinatrą reklamuje Volkswagena Golfa GTI (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa samochodu Volkswagen Golf GTI. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Just i OX Media oraz dom mediowy Media Concept.

Spot Volkswagena Golfa GTI nawiązuje do konwencji programów talent-show, w pierwszej części pokazując zabawnie mało udane wykonania piosenki „My way” Franka Sinatry. Kiedy w drugiej części reklamy prezentowany jest samochód, towarzyszy mu już oryginalna wersja tego utworu. Ma to podkreślać, że reklamowane auto jest niedoścignionym wzorem w swojej klasie.

- Aby pokazać młodszy, bardziej sportowy i dynamiczny wizerunek Golfa, wykorzystaliśmy do promocji model GTI. Jest on najszybszy, najlepszy w prowadzeniu i najbardziej oszczędny w historii GTI - przekonuje Katarzyna Bara z Volkswagen Group Polska.

Reklama jest emitowana w TVP1, TVP, Polsacie TVN oraz kanałach tematycznych z oferty TVP, TVN, Polsatu, Atmediów i Discovery. Ponadto akcja jest prowadzona w internecie, gdzie obejmuje reklamy displayowe, mailingi, reklamy Google Adwords oraz działania w social media (m.in. specjalna infografika na Facebooku).

Adaptacją globalnej reklamy telewizyjnej - przygotowanej przez DDB Germany - na polski rynek zajęła się agencja Just, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept, a działania w social media realizuje agencja OX Media.

Dołącz do dyskusji: Talent-show z Frankiem Sinatrą reklamuje Volkswagena Golfa GTI (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl