Tadeusz Marciniak za Tomasza Teodorczyka na czele Infoscreenu w Ströerze
Tadeusz Marciniak objął funkcję szefa sieci Infoscreen w firmie Ströer. Zastąpił na tym stanowisku Tomasza Teodorczyka, który przeszedł do HBO Polska.
Tadeusz Marciniak jako business unit manager Infoscreenu odpowiada za rozwój i optymalizację działania tej sieci, obejmującej 31 ekranów emitujących reklamy na 10 stacjach warszawskiego metra. Marciniak pracował już przy wdrożeniu tego projektu w 2008 roku. Wcześniej był związany m.in. z firmą Magellan, gdzie pełnił funkcję marketing managera.
W Ströerze Tadeusz Marciniak zastąpił obecnie Tomasza Teodorczyka, który z końcem sierpnia - po trzech i pół roku pracy - odszedł z firmy. Przeszedł do HBO Polska, gdzie objął funkcję marketing managera AXN.
Dołącz do dyskusji: Tadeusz Marciniak za Tomasza Teodorczyka na czele Infoscreenu w Ströerze