T-Mobile rusza z programem lojalnościowym Magenta Moments. Korzyści – w kraju i za granicą
Operator sieci T-Mobile startuje z programem lojalnościowym Magenta Moments. Klienci mają w nim zyskiwać rabaty na oferty i usługi: począwszy od zniżek na seanse filmowe i jedzenie, po cenowe upusty na ubrania czy podróże. Program działa w Polsce, ale - i to nowość - także poza jej granicami.
Magenta Moments jest integralną częścią międzynarodowej inicjatywy zaangażowania klientów, w ramach strategii customer experience Deutsche Telekom. Towarzyszy jej wprowadzenie nowego hasła marki: „Connecting your world”. T-Mobile podkreśla, że dzięki programowi “demokratyzuje dostęp do różnorodnych usług i produktów”.
- Mamy ambicję bycia więcej niż tylko firmą telekomunikacyjną. Magenta Moments to wyraz naszej dbałości o satysfakcję osób, które są częścią naszej sieci, ale też podziękowanie za okazane nam zaufanie. W ten sposób, łącząc siły z najlepszymi partnerami, chcemy dać naszym klientom radość, wygodę czy łatwiejszy dostęp do realizacji swoich marzeń – mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.
Na start programu, klienci będą mogli m.in. odebrać vouchery do punktów Bafra Kebab, skorzystać ze zniżek na Booking.com, kupić ubrania na Answear.com w niższych cenach, czy skorzystać na wyjątkowych zasadach z oferty Cinema City. Klienci T-Mobile korzystający z Magenta Moments będą mieli możliwość skorzystania z lokalnych ofert partnerów programu, dostępnych także w innych krajach, w których obecni są operatorzy z grupy Deutsche Telekom.
Jak skorzystać z Magenta Moments?
Aby skorzystać z Magenta Moments wystarczy otworzyć aplikację „Mój T-Mobile”, wybrać ikonę serca w dolnym menu i korzystać do woli z bogactwa ofert od partnerów programu. Całe doświadczenie uzupełniają grywalne interakcje, pozwalające zdobywać serca – im więcej zebranych serc, tym więcej okazji do wyboru.
Kampania promocyjna Magenta Moments to pierwszy projekt marki, prezentujący nowe hasło Grupy Deutsche Telekom – „Connecting your world”.
Program promować będą dwa spoty reklamowe prezentujące korzyści dla klientów T-Mobile. Motywem przewodnim kampanii reklamowej jest rozwijający się magentowy dywan prowadzący Klientów T-Mobile do miejsc w których mogą skorzystać z bonusów. Kampania prowadzona będzie w telewizji, internecie kinach i social mediach oraz przez działania media relations.
Kampanię przygotował departament zarządzania marką i customer experience T-Mobile Polska przy wsparciu agencji PZL, bazując na koncepcie kreatywnym agencji Saatchi&Saatchi. Kampanię BTL przygotowała agencja ARC Worldwide – Grupa Publicis. Działania reklamowe w internecie prowadzi agencja VMLY&R, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Na koniec czerwca br. T-Mobile Polska miał 12,46 mln użytkowników, o 353 tys. więcej niż przed rokiem. Z internetu światłowodowego od operatora korzysta już ponad 200 tys. klientów. Kwartalne przychody firmy zwiększyły się o 2,7 proc. do 1,66 mld zł. Skorygowany zysk EBITDA urósł o 0,2 proc. - z 465 do 466 mln zł.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile rusza z programem lojalnościowym Magenta Moments. Korzyści – w kraju i za granicą