T-Mobile daje 20 mln zł rocznie za sponsorowanie Ekstraklasy
Według nieoficjalnych informacji T-Mobile ma przez najbliższe trzy sezony być sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy. Roczny koszt to 18-20 mln zł.
Informację, że T-Mobile zostanie sponsorem Ekstraklasy, podała „Gazeta Wyborcza”, powołując się na nieoficjalne źródła. To, że Polska Telefonia Cyfrowa prowadzi w tej sprawie rozmowy z władzami piłkarskich rozgrywek ligowych, potwierdził już wcześniej Miroslav Rakowski, prezes PTC (więcej na ten temat).
Sponsoring Ekstraklasy ma pomóc wejść na polski rynek marce T-Mobile, która zastępuje właśnie Erę. Za granicą ten pierwszy brand jest sponsorem m.in. Bayernu Monachium i pierwszej ligi austriackiej.
>>> 100 mln zł na rebranding Ery na T-Mobile
Według doniesień „Wyborczej” Polska Telefonia Cyfrowa oferuje Ekstraklasie trzyletnią umowę, w ramach której kluby będą otrzymywać rocznie 18-20 mln zł, a jeśli będą odnosić sukcesy w europejskich pucharach - jeszcze więcej. Oferta PTC to jedyna propozycja sponsoringowa, którą otrzymała spółka organizująca te rozgrywki.
>>> Canal+ wygrał przetarg na polską piłkę. Powstanie Ekstraklasa TV
Ekstraklasa nie ma sponsora tytularnego od połowy 2008 roku, kiedy skończyła się umowa z Orange. Przez cztery wcześniejsze lata koncern ten za obecność w nazwie rozgrywek i na koszulkach zawodników zapłacił klubom ponad 30 mln zł.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile daje 20 mln zł rocznie za sponsorowanie Ekstraklasy