Szymon Szperna przeszedł z iProspect do Marketing Match
Szymon Szperna objął stanowisko SEO managera w agencji interaktywnej Marketing Match. Poprzednio pracował w agencji iProspect.
Szperna w Marketing Match będzie nadzorować aktualnie prowadzone działania i odpowiadać za ich optymalizację. Do jego obowiązków będzie należało również opracowywanie kompleksowych strategii działań SEO dla klientów agencji zarówno w zakresie optymalizacji technicznej, jak i działań content marketingowych.
Szymon Szperna od ponad 10 lat specjalizuje się w prowadzeniu działań SEO, doświadczenie zawodowe zdobywał początkowo pracując dla klientów z sektora MSP, a następnie przy dużych projektach dla klientów korporacyjnych (m.in. Philips, Whirlpool, Liberty Ubezpieczenia czy Raiffeisen Polbank) w agencji K2. Do Marketing Match przechodzi z agencji iProspect, będącej częścią międzynarodowego koncernu mediowego Dentsu Aegis Network. Pracował tam półtora roku jako senior SEO specialist.
Dołącz do dyskusji: Szymon Szperna przeszedł z iProspect do Marketing Match