Szuka i flippery - Bytom i Chorzów reklamują się inwestorom
Bytom i Chorzów prowadzą działania reklamujące te miasta jako atrakcyjne dla inwestorów i biznesmenów. Obie kampanie przygotowała agencja .bringMore Advertising.
W kampanii Bytomia, przebiegającej pod hasłem „Inwestycja to sztuka”, prezentowane są tereny inwestycyjne zlokalizowane w pobliżu odcinka A1 przebiegającej koło tego miasta. To kontynuacja ubiegłorocznej akcji pod hasłem „Bytom. Kultura biznesu”, w której promowane były tereny w ścisłym centrum miasta. Obecne działania od początku września obejmują prasę, internet (m.in. serwis investinbytom.pl) oraz outdoor (nośniki na terenie Międzynarodowych Portów Lotniczych w Katowicach, Poznaniu, Krakowie, Rzeszowie, Warszawie). Kampania potrwa do listopada.
Z kolei kampania Chorzowa - przebiegająca pod hasłem „Rozegraj biznes w Chorzowie” i oparta na claimie „Chorzów wprawia w ruch” - prezentuje wybrane tereny w tym mieście jako dynamiczną przestrzeń do inwestycji. Głównym elementem reklam jest automat do gry flipper, który ma odzwierciedlać, że Chorzów to oś metropolii śląskiej wprawiająca ją swoją energią i potencjałem w ruch. Kampania podkreśla też, że miasto sprzyja przedsiębiorcom na różne sposoby: poczynając od atrakcyjnych terenów do inwestycji, poprzez wsparcie całego procesu, a kończąc na ofercie kulturalno-rozrywkowej przeznaczonej na czas wolny. Akcja, zaplanowana do końca września, obejmuje telewizję, prasę, internet i outdoor.
Kreację i strategię obu kampanii przygotowała agencja .bringMore Advertising, która stworzyła też reklamy do rozpoczętej właśnie akcji reklamującej atrakcyjność inwestycyjną całego województwa śląskiego (przeczytaj o tym więcej).
Dołącz do dyskusji: Szuka i flippery - Bytom i Chorzów reklamują się inwestorom