SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szkoła”, „19+” oraz „Ślub od pierwszego wejrzenia” wiosną w Siódemce. „Konsekwentna strategia wzmacniania stacji”

W poniedziałek, 24 lutego zadebiutuje nowa ramówka Siódemki, w której znajdą się kolejne sezony znanych z TVN seriali „Szkoła” i „19+” oraz programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Na pierwszym miejscu stawiamy potrzeby naszego widza - komentuje nam Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa stacji.

Z naszych informacji wynika, że premierowe odcinki „Szkoły” w Siódemce emitowane będą od poniedziałku do piątku o godz. 18.00 (od 24 lutego). „19+” będzie można oglądać od poniedziałku do czwartku o 19.00 (również od 24 lutego). Z kolei czwarty sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” stacja będzie pokazywać w piątki o 21.00 (od 28 lutego).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Znane z TVN cykle w Siódemce będą dostępne w nowych pasmach. „Szkołę” na głównej antenie nadawano w dni powszednie o 15.30, godzinę później można było oglądać „19+”. Z kolei „Ślub od pierwszego wejrzenia” nadawano w poniedziałki o 22.30 (ostatni sezon w ramówce TVN obecny był jesienią 2018 roku).

Biuro prasowe TVN Discovery Polska informuje portal Wirtualnemedia.pl, że przeniesienie tych produkcji z głównej anteny „związane jest z konsekwentną strategią wzmacniania Siódemki pod kątem młodszej widowni oraz budowania zróżnicowanej oferty kanałów w portfolio TVN Discovery”.

Również od 24 lutego (w dni powszednie o godz. 20.00) Siódemka pokazywać będzie nowy realizowany na Bali reality-show „Hotel Paradise”, który poprowadzi Klaudia El Dursi. Z kolei 13 stycznia na antenę stacji powrócił 3 sezon autorskiego serialu „Zakochani po uszy”. Niezmiennie ważnym elementem ramówki Siódemki pozostają również filmy i seriale zagraniczne.

- Siódemka w 2020 roku będzie jeszcze bardziej wyrazista i pełna emocji. Cały czas na pierwszym miejscu stawiamy potrzeby naszego widza - dlatego na wiosnę przygotowaliśmy bardzo zróżnicowaną ramówkę. W ofercie programowej znajdą się zarówno własne produkcje rozrywkowe, jak i świetny kontent filmowy oraz serialowy - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa stacji.

Udział Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 3,21 proc.

Dołącz do dyskusji: „Szkoła”, „19+” oraz „Ślub od pierwszego wejrzenia” wiosną w Siódemce. „Konsekwentna strategia wzmacniania stacji”

43 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Qele
Drogie TVN7. Ramówkę wzmacnia się przez nowe programy i seriale. Jest tyle programów, do których moglibyście zakupić prawa, np: The Bachelor, Amazing Race, Project Runway, Survivors a o serialach nawet nie wspomnę, a róbcie z siódemki kanał powtorkowy i dziwicie się, że inne kanały was wyprzedzają
odpowiedź
User
aaa
Drogie TVN7. Ramówkę wzmacnia się przez nowe programy i seriale. Jest tyle programów, do których moglibyście zakupić prawa, np: The Bachelor, Amazing Race, Project Runway, Survivors a o serialach nawet nie wspomnę, a róbcie z siódemki kanał powtorkowy i dziwicie się, że inne kanały was wyprzedzają

czytaj ze zrozumieniem to premiery:)
odpowiedź
User
Qwert
Ciekawe co TVN szykuje w takim razie w tych pasmach, skoro tyle przenosi do TVN7.
odpowiedź