„Szkoda czasu na przeziębienie i grypę!” w reklamach Gripexu Hot Max i Hot Zatoki (wideo)
Firma farmaceutyczna USP Zdrowie rozpoczęła kampanię dwóch wersji Gripexu: Gripex Hot Max, oraz nowości w ofercie - Gripex Hot Zatoki. Działania realizują agencje Unlimited i Mets.
Reklama marki Gripex prowadzona jest pod hasłem: „Szkoda czasu na przeziębienie i grypę!”. Jej pierwsza odsłona promuje warianty Max niezależnie od formy, czyli najsilniejszą saszetkę na przeziębienie i grypę - Gripex Hot Max i najsilniejszą tabletkę - Gripex Max.
Nowa idea kreatywna wprost obrazuje możliwość wyboru: możesz mieć problemy z przeziębieniem lub grypą albo żyć jak chcesz i robić to, co lubisz, bo dzięki sile Gripexu w dwóch wariantach i maksymalnych dawkach w precyzyjnych formułach zwalczamy objawy przeziębienia lub grypy.
Komunikacja obejmie główne stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne, a w kolejnym etapie dzia-łania w internecie.
W drugiej odsłonie kampanii USP komunikuje nowe kompetencje marki Gripex - saszetkę na rynku na problemy z zatokami w przeziębieniu. Reklamy podkreślają, że Gripex Hot Zatoki zawiera 4 substancje czynne, w tym maksymalną dawkę substancji udrażniającej zatoki. Jak twierdzi producent, lek zaczyna działać już po 10 minutach i utrzymuje efekt do sześciu godzin.
Kreacją wszystkich reklam zajęła się agencja Unlimited, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets.
Dołącz do dyskusji: „Szkoda czasu na przeziębienie i grypę!” w reklamach Gripexu Hot Max i Hot Zatoki (wideo)