Sześciu menedżerów przeszło ze Springera do Gremi Media
Gremi Media stworzyło nowy dział marketingu i sprzedaży do którego dołączyło kilku menedżerów związanych dotąd z Ringier Axel Springer Polska. Nowym dyrektorem marketingu wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Uważam Rze” został Andrzej Stepanow.
- Pomimo trudnych wyzwań, jakie przed wszystkimi wydawcami stawia rynek reklamy, dostrzegamy dodatkowe możliwości komercjalizacji potencjału, którym dysponuje nasze wydawnictwo. Tytuły takie jak: „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Bloomberg Businessweek Polska” oraz „Sukces” stanowią trzon ciekawej propozycji w komunikacji B2B dla wymagających klientów biznesowych. Temu właśnie służy silne wzmocnienie struktur za to odpowiedzialnych - mówi Jerzy Karwelis, dyrektor wydawniczy, któremu podlegają nowi menedżerowie (też był kiedyś związany z Ringier Axel Springer Polska).
Nowym dyrektorem marketingu spółki został Andrzej Stepanow. W Ringier Axel Springer Polska pracował przez siedem lat, pełniąc ostatnio funkcję szefa marketingu, a przedtem dyrektora wydawniczego „Forbesa”. Wcześniej był szefem marketingu „Polityki” i „Pulsu Biznesu”.
Przez ostatnie miesiące stanowisko szefa marketingu Gremi Media nie było obsadzone, a funkcję tę pełnił Cezary Piernikowski, zastępca dyrektora marketingu.
Stanowisko dyrektora marketingu korporacyjnego objął Tomasz Szurawski, związany z RASP przez 12 lat. Odpowiadał tam kolejno za PR, programy CSR, komunikację wewnętrzną i korporacyjną, kreację i promocję produktową, event marketing i sprzedaż B2B. Ostatnio był zastępcą dyrektora marketingu korporacyjnego
Dyrektorem produktowym w obszarach czasopism oraz on-line został Tomasz Sofuł. Przez ponad pięć lat pracował w RASP, gdzie był dyrektorem marketingu „Newsweeka” i „Forbesa”, odpowiedzialnym również za rozwój serwisów internetowych tych tytułów. Wcześniej był kierownikiem ds. promocji i rozwoju w Edipresse Polska.
Stanowiska corporate sales & marketing managerów objęły z kolei Paulina Biernacka, Beata Jastrzębska-Mozyrko i Marika Mstowska.
Biernacka w RASP pracowała przez osiem lat, początkowo jako koordynator wydawniczy „Newsweeka”, a później jako event & new business manager. Jastrzębska-Mozyrko przez ostatnie cztery lata w RASP była managerem ds. eventów i projektów specjalnych. Mstowska natomiast w Springerze odpowiadała za współtworzenie i sprzedaż zintegrowanych usług marketingowych kluczowym klientom wydawnictwa.
Gremi Media jest wydawcą dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”, tygodników „Uważam Rze”, „Przekrój” i „Bloomberg Businessweek Polska” oraz miesięcznika „Sukces”.
Dołącz do dyskusji: Sześciu menedżerów przeszło ze Springera do Gremi Media