Sześć nowych w zespole Lettly
Agencja strategiczna influencer marketingu Lettly zatrudniła sześć nowych osób, koleje otrzymały awanse.
Dominika Bochniarz objęła stanowisko creative copywriterki. Z pięcioletnim doświadczeniem w marketingu, wnosi ze sobą wiedzę z zakresu tworzenia treści, zdobytą zarówno po stronie klienta, agencji, oraz jako freelancerka.
Zuzanna Dębicka zostaje account managerką. Ma ponad siedmioletnie doświadczenie w branży marketingowej. Realizowała kampanie dla takich marek, jak adidas, Porsche, Żabka, Levi’s, L’Oreal czy HealthLabs Care.
Zuzanna Czajkowska oraz Mateusz Zagórski, obejmują stanowisko junior account executive.
Justyna Sobieralska i Weronika Walasiewicz obejmują stanowiska account managerek.
Zobacz: Kim jest influencer? Michał Marszał w kampanii Lettly odpowiada na to pytanie
Awanse w Lettly
Marta Molendowska awansowała na account managerkę. Swoje pierwsze kroki stawiała w Lettly ponad 2 lata temu. Doświadczenie zdobyła w kampaniach z markami takimi jak: Vichy, Kérastase, czy Hardmade i współpracując z partnerami agencji. Jej specjalizacją są działania związane z muzyką, streetwearem i pokoleniem Z.
Oliwia Głownia została account managerką. Ma szeroką wiedzę o generacji Z, modzie i beauty, co procentuje przy współpracy z marką Zalando.
Magdalena Kołsut została junior account managerką. W Lettly od ponad roku. Pracowała przy projektach dla Vichy, Emolium i Łowicz. Najbliższa jest jej tematyka beauty, modowa i pokolenia Z.
Anna Nadolińska, ze stanowiska PR & communications managerki zostaje marketing & strategy managerką. Skupi się na rozwoju strategii i koncepcji kreatywnych dla klientów Lettly. Ponadto rozszerzy swoje zadania o współtworzenie procesu strategiczno-kreatywnego z Zuzanną Ledworowską.
Natalia Sochacka z pozycji junior account managerki, awansuje na nowe stanowisko influencer & trend specjalistki.
Dołącz do dyskusji: Sześć nowych w zespole Lettly