SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szef agencji winnej facebookowego błędu Żytniej: jest trudno, ale nie zakończymy działalności

- Nie zakończymy naszej działalności - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jan Łukasiak, prezes agencji marketingowej Project, odpowiedzialnej za niefortunny mem na facebookowym fanpage’u Żytniej Extra ze zdjęciem ofiary stanu wojennego.

Feralny mem na fanpage'a Żytniej Extra ze zdjęciem z Wydarzeń Lubińskich Feralny mem na fanpage'a Żytniej Extra ze zdjęciem z Wydarzeń Lubińskich

Po tym jak we wtorek rozpętała się afera wokół zdjęcia ofiary stanu wojennego, które zamieszczono jako rozrywkowy mem na profilu marki Żytnia, głos zabrali przedstawiciele Polmosu Bielsko-Biała oraz toruńskiej agencji Project, odpowiadającej za obsługę marki w mediach społecznościowych. Obie firmy przeprosiły za fatalny błąd, prezes agencji Jan Łukasiak przyznał, że to wina jego firmy, tłumacząc to niewiedzą historyczną, a nie brakiem szacunku do ofiar dramatycznych wydarzeń (więcej na ten temat).

Menedżerowie z agencji marketingowych uznali, że zaistniała sytuacja to skutek dużych zaniedbań po stronie agencji Project. W opinii niektórych ma ona teraz marne szanse na utrzymanie się na rynku (przeczytaj te komentarze). Pojawiły się też informacje, że agencja wskutek obecnej sytuacji zakończy działalność.

Tymczasem Jan Łukasiak w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zaprzecza pogłoskom o zamknięciu agencji. - Sytuacja jest trudna, ale nie jest prawdą, że zakończy to naszą działalność - deklaruje. - Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację - podkreśla raz jeszcze.

Szef agencji nie ujawnia, jak dużą dla niej stratą jest zerwanie współpracy przez Polmos Bielsko-Biała, producenta Żytniej.

Zapytany ponownie o dalsze losy agencji, Łukasiak zapewnia, że Project będzie kontynuować dotychczasową działalność. - I będziemy starali się zadośćuczynić temu, co się wydarzyło - deklaruje.

Dołącz do dyskusji: Szef agencji winnej facebookowego błędu Żytniej: jest trudno, ale nie zakończymy działalności

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
.....
0 0
odpowiedź
User
Redneck
Czy ktos poda mi adres strony WWW tej "renomowanej agencji"? To wydmuszka, ktora w KRS widnieje jako wydawnictwo.
0 0
odpowiedź
User
Magi
Pokolenie bez wiedzy historycznej ze świadomością "mocno ograniczoną".A Pan Prezes Łukasik no cóż.......
0 0
odpowiedź