SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,52 mln widzów programu „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019”. TVP2 nokautuje konkurencję

Program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” po trzech pierwszych tygodniach emisji w jesiennej ramówce ogląda średnio 1,52 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska jest zdecydowanym liderem rynku.

„Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele o godz. 15.15, począwszy od 8 września 2019 roku. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,52 mln osób, co przełożyło się na 14,80 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,32 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,73 mln oglądających, produkcja zgromadziła 8 września.

Dla porównania, całą wiosenną edycję programu - zatytułowaną „Szansa na sukces. Opole 2019” (emisja w okresie od 7 kwietnia do 19 maja) - oglądało średnio 1,72 mln osób, co przełożyło się na 16,86 proc. udziału w 4+, 11,06 proc. w 16-49 oraz 12,18 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 7,30 proc. Trzeci jest Polsat (6,60 proc.), a czwarty - TVN (4,86 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest liderem, ale przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach jest mniejsza.

Formuła „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” nawiązuje do słynnego cyklu Elżbiety Skrętkowskiej „Szansa na sukces”, emitowanego w TVP2 w latach 1993-2012.

Uczestnikami najnowszych odcinków programu są dzieci w wieku od 9 do 14 lat. Zwycięska osoba zostanie reprezentantem Polski na Eurowizji Junior 2019 (widowisko odbędzie się 24 listopada na Arenie Gliwice). - 56. KFPP w Opolu dowiódł jaką siłę w kreacji i promocji talentów ma „Szansa na sukces”, który się potem przekłada na sukces sceniczny tych artystów - jakiś czas temu komentował nam Jacek Kurski, prezes TVP.

Cykl prowadzi Artur Orzech.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,52 mln widzów programu „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019”. TVP2 nokautuje konkurencję

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ian
Skoro jest to jedyna premiera w tym paśmie, bo reszta stacji nadaje powtórki swoich programów i stare filmy to nie trudno o nokaut, chociaż kiedyś 1,5 mln widzów byłoby uznane za porażkę, ale dziś robi wrażenie - no cóż takie czasy nastały, że telewizja nie jest już jedynym źródłem rozrywki w domu...
odpowiedź
User
Michał
Zabawne. 1,52 mln Szansy o 15,15 a godzine później Rodzinka.pl i już tylko 800 tys.
Wniosek. Rodzinka z Karolakiem Kożuchowską Musiałem przejadła sie.
odpowiedź
User
Gość X
Za 1,5 tygodnia wróci już normalna "Szansa - Opole 2020". De facto nadal będą mogły być dzieci, ale nie młodsze niż 12 lat tak jak wiosną. Niepotrzebnie robią to Eurowizję Junior 2019 w formie eliminacji. Powinni wysłać AniKę Dąbrowską, powinna jak w przypadku Roxie być zasada, że wchodzi zwycięzca "The Voice Kids". 7 utworów to trochę mało. Lepiej było za czasów 9 piosenek, raz nawet zdarzyło się 10 utworów w odcinku z Kukizem, gdy był jeszcze członkiem zespołu Piersi, wspierał go jeden z braci Golców.
odpowiedź