„Świat według Kiepskich” ogląda 1,7 mln widzów. 17 mln zł z reklam
Jesienny sezon serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 1,66 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2 i TVN. Wpływy z reklam wyniosły 17,06 mln zł.
W jesiennej ramówce „Świat według Kiepskich” na antenie Polsatu pokazywany był w środy o godz. 20.05, w okresie od 7 września do 23 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że produkcję oglądało średnio 1,66 mln widzów. Przełożyło się to na 10,47 proc. udziałów wśród wszystkich widzów, 13,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,91 proc. w grupie 16-59.
Największą popularnością cieszył się odcinek serialu z 16 listopada br. Oglądało go 1,91 mln osób.
Trzy topowe odcinki „Świata według Kiepskich”
Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
16-11-2016 | 20:05:45 | 20:36:23 | 1 907 651 | 11,69% |
26-10-2016 | 20:06:51 | 20:39:39 | 1 864 489 | 11,54% |
02-11-2016 | 20:06:13 | 20:39:10 | 1 818 969 | 10,72% |
Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Świat według Kiepskich” stracił 80 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 2 września do 18 listopada ub.r.) jego średnia oglądalność wynosiła 1,74 mln osób przy udziałach wynoszących 10,93 proc. w 4+ oraz 13,13 proc. w 16-49.
Polsat w paśmie emisji „Świata według Kiepskich” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP2, która emitowała popularny serial „Barwy szczęścia”, co przełożyło się na 19,78 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasował się TVN („Na Wspólnej”; 13,78 proc.). Gorzej od Polsatu poradziła sobie tylko TVP1 (gł. „Sport”, kroniki sportowe, „Prognoza pogody” i „Hit Hit Hurra”; 9,32 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie 16-49 TVN poradził sobie nieco lepiej od Dwójki.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP2 | 3 142 462 | 19,78% | 897 062 | 14,99% | 1 549 367 | 17,19% |
TVN | 2 189 512 | 13,78% | 938 688 | 15,69% | 1 359 389 | 15,08% |
Polsat - Świat według Kiepskich | 1 663 887 | 10,47% | 791 866 | 13,23% | 1 073 109 | 11,91% |
TVP1 | 1 479 945 | 9,32% | 447 526 | 7,48% | 780 631 | 8,66% |
Wpływy reklamowe wokół jesiennej edycji produkcji wyniosły 17,06 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. „Świat według Kiepskich” zarobił 18,15 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 12,35 proc.
Dołącz do dyskusji: „Świat według Kiepskich” ogląda 1,7 mln widzów. 17 mln zł z reklam