„Super TV” z największym spadkiem. „Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych
W maju br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2015 roku wyniosła 324 075 egz. Była ona o 4,48 proc. mniejsza, niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 187 822 egz., po spadku o 1,47 proc.
Na podium uplasował się jeszcze „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 147 229 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 13,68 proc.
Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w maju br. wynoszącym 127 677 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 19,22 proc.
Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w maju 2015 roku na poziomie 46 868 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował stratę wynoszącą 15,94 proc.
maj |
||||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
479 946 |
324 075 |
324 075 |
527 376 |
339 265 |
339 265 |
TV14 |
290 956 |
187 822 |
187 822 |
319 913 |
190 628 |
190 628 |
Tele Max |
227 879 |
147 229 |
147 229 |
284 981 |
170 557 |
170 557 |
Super TV |
212 171 |
127 677 |
127 677 |
277 444 |
158 062 |
158 062 |
Ekran TV |
92 483 |
46 868 |
46 868 |
111 290 |
55 754 |
55 754 |
W maju 2015 roku w porównaniu do kwietnia 2015 roku wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Ekran TV” - było to 5,49 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
maj |
kwiecień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
479 946 |
324 075 |
324 075 |
499 925 |
337 363 |
337 363 |
TV14 |
290 956 |
187 822 |
187 822 |
304 923 |
190 657 |
190 657 |
Tele Max |
227 879 |
147 229 |
147 229 |
237 457 |
153 023 |
153 023 |
Super TV |
212 171 |
127 677 |
127 677 |
239 949 |
129 748 |
129 748 |
Ekran TV |
92 483 |
46 868 |
46 868 |
94 889 |
49 591 |
49 591 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Super TV” z największym spadkiem. „Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych