SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Super TV” z największym spadkiem. „Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych

W maju br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2015 roku wyniosła 324 075 egz. Była ona o 4,48 proc. mniejsza, niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 187 822 egz., po spadku o 1,47 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 147 229 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 13,68 proc.

Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w maju br. wynoszącym 127 677 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 19,22 proc.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w maju 2015 roku na poziomie 46 868 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował stratę wynoszącą 15,94 proc.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

479 946

324 075

324 075

527 376

339 265

339 265

TV14

290 956

187 822

187 822

319 913

190 628

190 628

Tele Max

227 879

147 229

147 229

284 981

170 557

170 557

Super TV

212 171

127 677

127 677

277 444

158 062

158 062

Ekran TV

92 483

46 868

46 868

111 290

55 754

55 754

W maju 2015 roku w porównaniu do kwietnia 2015 roku wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Ekran TV” - było to 5,49 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

479 946

324 075

324 075

499 925

337 363

337 363

TV14

290 956

187 822

187 822

304 923

190 657

190 657

Tele Max

227 879

147 229

147 229

237 457

153 023

153 023

Super TV

212 171

127 677

127 677

239 949

129 748

129 748

Ekran TV

92 483

46 868

46 868

94 889

49 591

49 591

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Super TV” z największym spadkiem. „Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl