SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Streetcom promuje przez rekomendacje makarony Barilla

W Warszawie trwa kampania makaronów Barilla oparta na rekomendacjach konsumenckich. Akcję realizuje agencja Streetcom.

W ramach kampanii makaronów Barilla tysiąc mieszkańców Warszawy w wieku 25-45 lat otrzymało spaghetti i sosy tej marki, a także minutnik ułatwiający gotowanie oraz ulotki z przepisami i ciekawostkami związanymi z historią makaronu. Zadaniem uczestników akcji jest gotowanie obiadów ze swoimi znajomymi, dzielenie się produktami Barilla i wymiana opinii na ich temat.

Kampania obejmuje też raporty z rozmów prowadzonych przez biorące w niej udział osoby. Na podstawie tych relacji zostanie przygotowany dokument pokazujący m.in. ocenę jakości, smaku i opakowania produktów Barilla oraz intencji zakupowych ich użytkowników. Wszystkie działania składające się na tę akcję prowadzi agencja Streetcom.

Dołącz do dyskusji: Streetcom promuje przez rekomendacje makarony Barilla

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl