Kampania „Stop depresji" w warszawskiej komunikacji miejskiej
"dePresja – bliżej, niż myślisz" to hasło tegorocznej odsłony kampanii „Stop depresji", które trafi na autobusy miejskie w Warszawie. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ważny społecznie problem i propagowanie Antydepresyjnego Telefonu Zaufania. Współinicjatorem akcji jest Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.
23 lutego przypada Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją. Z tej okazji na warszawskich autobusach startuje kampania społeczna „Stop depresji".
W ramach kampanii na autobusach miejskich w Warszawie (powierzchnie typu Busback na tyłach pojazdów) pojawią się layouty graficzne zachęcające do korzystania ze wsparcia Antydepresyjnego Telefonu Zaufania, od lat komunikowanego przez Itakę w ramach kampanii społecznych.
Firmy reklamy zewnętrznej z kampanią społeczną o depresji
Kampania, która ma zwrócić uwagę na rosnący problem depresji wśród dzieci i młodzieży to wspólna inicjatywa Fundacji Itaka, Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), AMS, Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie, Synergic oraz Clear Channel Poland.
Przy tej okazji zbadana zostanie skuteczność działań komunikacyjnych z wykorzystaniem powierzchni na autobusach miejskich w stolicy. Przeprowadzenie tego badania to wspólna inicjatywa MZA, AMS, IGRZ, Synergic oraz Clear Channel. Badanie ma ustalić skalę zapamiętywania takich kampanii oraz zwrócić uwagę na wartość reklamy w transporcie miejskim; rozpocznie się 22 lutego i potrwa miesiąc.
Dołącz do dyskusji: Kampania „Stop depresji" w warszawskiej komunikacji miejskiej