Statua Wolności tańczy w kampanii Panasonic Lumix (wideo)
W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowaaparatu fotograficznego Panasonic Lumix DMC-TZ7. Akcja wykorzystujewizerunek tańczącej Statuy Wolności.
Kampania reklamowa aparatu fotograficznego Panasonic LumixDMC-TZ7 wykorzystuje dwie kreacje. W telewizji i internecieemitowany jest spot, którego bohaterka nagrywa przy pomocy tegourządzenia tańczącą Statuę Wolności. Przekaz ma podkreślić, że waparacie można błyskawicznie, po naciśnięciu jednego przycisku,rejestrować filmy wideo w jakości HD. Z kolei w prasie zamieszczanyjest layout, który pod hasłem "Dlaczego słynni fotografowie używająaparatów Lumix" reklamuje całą serię tych urządzeń.
Akcja jest prowadzona w ogólnych (Polsat, TVP2, TVN, TV4, TVN7)i tematycznych stacjach telewizyjnych, prasie branżowej (ŚwiatObrazu (Biuletyn Fotograficzny), Digital Foto Video, DigitalMemories, Foto, Foto Kurier, Fotografia Cyfrowa, PC World Zoom 2),life-stylowej (Logo, Smart, Focus, Playboy, Twój Styl, WysokieObcasy) i podróżniczej (National Geographic, National GeographicTraveler, Podróże, Voyage) oraz portalach internetowych Onet, Naszaklasa, WP, Interia, Gazeta, Google i serwisach z sieci Arbomedia,Behavia, Adnet.
Globalną kreację kampanii - zaplanowanej w Polsce do końca lipca- przygotowała agencja reklamowa Atletico International z Berlina,natomiast polską adaptacją przekazu zajęła się agencja DSK. Kreacjęprasową opracowała agencja Marketing Partners, internetową -Hypermedia, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Statua Wolności tańczy w kampanii Panasonic Lumix (wideo)