SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w styczniu, „Kurier TV” stracił najwięcej

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w styczniu 2019 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2019 roku uplasowała się na poziomie 666 099 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 9,09 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,21 proc. i ustabilizowała się na poziomie 263 480 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik styczniu br. wyniósł 114 613 egz., po spadku o 12,45 proc. - największym w zestawieniu tygodników i dwutygodników telewizyjnych.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 9,42 proc. i wyniosła 65 403 egz.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu br. wyniosła 287 221 egz. Była ona o 7,78 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2018 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 186 236 egz., po spadku o 6,16 proc.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 140 757 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 1,37 proc.

Względem poprzedniego miesiąca prawie wszystkie pisma telewizyjne zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił dwutygodnik „Ekran TV” (Press-Media) - było to 20,24 proc.

Jedyny wzrost, wynoszący 0,44 proc., odnotował „Kurier TV”

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w styczniu, „Kurier TV” stracił najwięcej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Presto
Gdzie te czasy kiedy tele tydzień miał sprzedaż na poziomie miliona egzemplarzy tygodniowo ?
0 0
odpowiedź