Sprzedaż pierwszego numeru „Grazii” to 250 tys. egz.
Pierwszy numer nowego dwutygodnika people „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), który ukazał się 29 listopada br., sprzedał się w liczbie 250 tys. egz. - wynika z prognoz wydawcy. To o 50 tys. więcej niż zakładało wydawnictwo.
Premierowe wydanie „Grazii” wydrukowane zostało w nakładzie 400 tys. egz. Drugi numer trafił do sprzedaży wczoraj już w nakładzie wynoszącym 450 tys. egz. Cena drugiego wydania jest taka sama jak pierwszego i wynosi 2 zł.
>>> Branża: „Grazia” odróżnia się od pozostałych magazynów people
Pismo „Grazia” to magazyn o gwiazdach, modzie i urodzie. Publikuje też teksty na tematy społeczne. Jego redaktor naczelną jest Anna Zaleska. Tytuł wydawany jest na licencji włoskiego wydawnictwa Arnoldo Mondadori Editore.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż pierwszego numeru „Grazii” to 250 tys. egz.