Sprite z kampanią „Niech gadają. Żyj rześko.” na Pol’and’Rock Festival
Marka Sprite podczas tegorocznego festiwalu Pol’and’Rock wywiesi 8-metrowy napis „I Love You Hater” w pobliżu dużej sceny. Armatki wodne od firmy przyniosą orzeźwienie pod hasłem „Olej hejt”. Działania są kolejnym elementem globalnej kampanii Sprite „Niech gadają. Żyj rześko.”.
O tym, jak pokonać nienawiść, Sprite przypomni kolejny raz podczas tegorocznego festiwalu Pol’and’Rock w Kostrzynie nad Odrą. Wspierając tegoroczną akcję Jurka Owsiaka „Hejt mi nie gra”, marka postawi w pobliżu sceny ogromny napis „I Love You Hater”. Litery składające się na główny przekaz bieżącej kampanii Sprite będą miały aż 8 metrów długości i 4,5 metra wysokości.
Marka zadba również o armatki wodne, które w weekend, pod hasłem „Olej hejt”, orzeźwią festiwalowiczów bawiących się przy dużej scenie.
Przekaz akcji brzmi: na nienawiść warto odpowiadać tylko miłością.
Hejt narastającym problemem
Z badania przeprowadzonego na zlecenie Sprite przez Kantar TNS wynika, że 60 proc. respondentów uważa, że natężenie hejtu wzrosło w ciągu ostatnich 12 miesięcy, zaś ponad połowa najmłodszych (16-19 lat) z badanej grupy (53 proc.) doświadczyła go personalnie. Jeszcze więcej osób (65 proc.) przyznaje, że osobiście używało stwierdzeń noszących znamiona hejtu.
Festiwal Pol’and’Rock odbywa się od 1 do 3 sierpnia w Kostrzynie nad Odrą.
Za adaptację całej kampanii „Niech gadają. Żyj rześko” na rynek polski odpowiedzialne są dom mediowy MediaCom oraz dom produkcyjny Feel Movie wraz z duetem reżyserskim Natalią Jakubowską i Łukaszem Gronowskim. Za obsługę marketingową kampanii odpowiadają firmy LiquidThread (aktywności w internecie, m.in. w social media, branded content, influencerzu), Fortis (przygotowywanie materiałów BTL) oraz MediaCom (branded content, influencerzy, planowanie i zakup mediów). Obsługę PR powierzono zaś agencji Big Picture, odpowiadającej również za przygotowanie ogólnoeuropejskiej strategii public relations/public affairs, na bazie której pozostałe rynki budują narrację i partnerstwa kampanii.
Dołącz do dyskusji: Sprite z kampanią „Niech gadają. Żyj rześko.” na Pol’and’Rock Festival